2013/04/11

HAIR&NAILS

nyt kävi näin, musta tuli taas brunette :-D maanantaina koulussa menin "tuhoamaan" hiukseni (niihin leikattiin POIKA_MALLI) koska aattelin et olis kiva kun olis jonkun malliset hiukset et vois olla ilman pidennyksiä. näytän nyt siis kynityltä ja ylilaihalta lyhyillä hiuksilla enkä mene kyllä ovesta ulos ilman pidennyksiä. leikkaus on kyllä kiva mutta mää en vaan opi elämään sen kans eikä se musta sovi mulle. Älkää siis leikauttako hiuksianne hetken mielijohteesta  :D! illalla sit keksin vielä kokeilla paria hiusväriä sekaisin ja tuossa sit lopputulos, mulla kyllä tuli jo ikävä sitä blondia nyyh :D eli hiuskriisien kans oon elänyt melkein koko viikon! 

eilen kuitenkin oli taas kynsien huoltoaika Eevalla ja nyt laitettiin sit vaaleanpunaista ja kultaa :) vielä pitäis jaksaa tehdä geelit varpaankynsiinkin mut laiskottaa kauheesti !

8 kommenttia:

  1. Laita kuvaa hiuksista!! Siis niistä "poika" hiuksista, koska en usko että näytät missään hiusmallissa rumalta tms :)

    VastaaPoista
  2. Itteni mielestä näytän lespolle ja tuntuu et mitkään vaatteet ei sovi ja lyhyet hiukset laihduttaa musta vielä 10kg :-D

    VastaaPoista
  3. Toi tatska on upee!<3

    VastaaPoista
  4. Miina eii :-( sun blondi tukkas oli upee <3 okei sä kyllä oot upee millasilla hiuksilla tahansa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on jo vähän ikävä sitä blondia mut täytyy nyt hetki kasvattaa omia hiuksia niin sit vois taas blondailla ;-)!

      Poista
  5. Kuka Eeva sulle tekee kynnet? Ihanat! :)

    VastaaPoista
  6. Mun Serkku on opiskellut kynsiteknikoksi niin käyn sillä laittaa kynnet :-)

    VastaaPoista