2012/12/30

instagram

Kohta taas tää vuos ohite, ei taaskaan oo yhtään sellanen olo et huomenna on uus vuos? ei oo mitään tietoa missä pileittäis huomenna tai muuta.. Eilen käytiin mellin, niksun ja harrin kaa jyväskylässä kun meijän piti mennä elokuviin kattomaan juoppohullun päiväkirja, mut ei päästykkään koska elokuva oli jo ihan TÄYNNÄ? eihän me osattu odottaa et siellä olis jo kaikki paikat varattuna... mentiin sit syömään raxiin ja sen jälkeen hohtokeilaamaan! Tässä sit vähän kuvia mun instagrammista :) 

 - Kävin ostaa kinnuselta irtoripset ja sit olin menossa seppälään ostaa lisää st.tropezin itseruskettavaa, jota ei sit ollutkaan enää koko kaupassa???? Onkohan koko itsarin myynti lopetettu kokonaan :O jouduin sit hakemaan uuden itsarin kokeiluun kicksistä..

 Amarillon chiken burger ja starbucks kahvi

 Lady gaga peruukki ja tapsantanssi margariitta joka näyttää puurolta 

Vaatteita+keilailua

Mun synttärikakkuja omnomn

17 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Oi vitsi toi on kyllä söpö! Onks toi aitoo? ja paljon tommonen maksaa siel?

      Poista
    2. ei oo aitoa karvaa vaan kuitua :( oli alennuksessa 12e, alkuperänen hinta ilmeisesti jotakin 20e?? Tyhmä vaan kun tuo otsatukka oli ollu huonosti siinä paketissa et oli painautunu tollei sivuttai, täytyy pestä toi etutukka sit et jos se asettuis paremmin..

      Poista
  2. sopis tuollanen tukka sulle! (tuo peruukki)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää tässä mietinkin sitä blondia ens keväälle... ;)

      Poista
  3. paljon tollanen peruukki maksaa? :o

    VastaaPoista
  4. mäki olin menossa ostaa seppälästä sitä itseruskettavaa, mut en löytäny mistään.. :/

    VastaaPoista
  5. mikä sun nimi instassa? :)

    VastaaPoista
  6. sulle sopis tollaset blondit hiukset tosi hyvin ! :) mun mielestä jopa paremmin ku ruskeet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa kiitti! oon meiannu monesti värjätä blondit mut kaikki on sanonu et mulle ei sovi, nyt oon taas sit alkanu miettii niitä kun pitäis kuitenkin kohta ostaa uudet pidennyksetkin ja ois muutenki kiva saada jotaki vaihtelua tähä :)

      Poista
  7. Onks toi Kikcsin suihkutettava itseruskettava hyvää? Mulla on vaan ollu sitä voidemaista, ja oon miettiny ton ostamista, niin ois kiva kuulla mitä mieltä oot:>

    http://vilmaellarosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purkki loppu muutaman käyttökerran jälkeen ja musta tuntu et siitä eu tullut ees yhtään ruskeammaks, ite en ainakaan enää osta sitä :/

      Poista