2012/12/21

Birthday

Moikkamoi! joko teilläpäin on alkanu maailmanloppu kun meillä sitä ei ainakaa oo vielä näkyny? tänään pitäis ilmeisesti juhlia taas mun vanhenemista, nyt on sit kaikki teinivuodet takanapäin :( Viinaksiako tässä pitäis mennä ostaa vai lähtee  K20 baareihin, en tiiä mut olo ei oo mitenkään kakskymppinen. 
Illalla sit meillä on tupari/synttärit, eilen leivoin valkosuklaadaim juustokakun ja mokkapaloja. Harri oli tehny mulle louis vuitton kakun aaw :D Sain myös klo 00:00 harrilta syndelahjan ja olin aluks tosi pettyny ku paketti oli kova ja olin kovasti toivonu sellasta pehmeetä pakettia.. No harri olikin tehnyt niin fiksusti et pisti ton  mun toivoman Sexy by swedenin toppatakin laatikkoon etten osannu arvata et  saan sen takin lahjaks :-D Mittailin jopa pakettia et siellä on varmaan jotkut saappaat kun se oli mua polveen asti korkea.. Mutta sain vihdoinkin valkoisen toppatakin jee<3 Viikonloppuna laitan sit lisää kuvia mun lahjoista mitä nyt tuun saamaan :)

6 kommenttia: