2012/07/07

Big city night

Asu: Toppi-ellos, Shortsit-zara, Vyö:guess

Meillä oli tänään taas vaihteeks tylsää täällä suurkaupunki saarijärvellä. Aamulla olin taas töissä, enkä muuten ollut samassa asussa kuitenkaan työpaikalla vaan joudun menee aina ihan mälsät kamppeet päällä töihin koska on pakko olla tummat housut ja sit jotkut lenkkarit :D Mut töitten jälkeen illalla mässytettiin kotona keburullaa ja sit lähettiin ajelee kylälle missä ei kyllä ollu oikeestaan mitään. Lähettiin karde sityyn sit hakemaan mulle matto ja uus hylly ja mentiin pomppimaan hiekkamontuille ! 
Party suunitelmat nyt vähän jäi, ei oikeen huvita hillua myöhään baareissa kun pitää aamulla jaksaa mennä töihin taas...Hyvät yöt lähen siis halailemaan untuvatyynyäni

16 kommenttia:

  1. Sun hiukset on aivan ihanat noissa kuvissa!

    VastaaPoista
  2. näytät tosi kauniilta nois kuvissa ja noi hiukset on ihan mielettömän kivat! :)

    VastaaPoista
  3. Heei, voisitko laittaa linkkiä niihin binkkeihin biksuihin mitkä oli sulla aikasemmassa postauksessa / mallin nimeä tjtn ? :-) olisin kiitollinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/rantavaatteet/bikinit/wonderland-116/the-inception-tie-bottom-116324-132/ tossa linkki :)

      Poista
  4. On se Saarijärvi suurempi kun tää Karstula...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan kun olin joskus pari vuotta sitten Larjoilla leirillä ja sit sä olit siellä ja rakastuin Penniin :D Ja sit selitit jotain että olit ratsastanu yheltä yöllä ja jotain, se vaan on jääny mieleen :p

      Poista
  5. Oi oot kyllä tosi nätti! (---:

    VastaaPoista
  6. ihanat noi hiukset <3 onko ne dreamhairilta vai jostain muualta?itelläni on todella ohuet ja olkapäille ulottuvat hiukset ja olen aatellut tilata teippipidennykset(40cm) sieltä,mut mietin just et riittääkö mulle yks 90 cm levee nauha,ku yhel minu kaverillani on aika paksu ja lyhempi tukka ku mul ja sil meni alle puoltoist nauhaa o.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla on idhairista hankitut 60cm teippipidennykset, kaks pakettia mulle meni ihan heittämällä, kiva vaan maksaa kahesta paketista kun yks paketti tais maksaa 170e tai jotai :D raidat oon sit pistäny vielä sineteillä :)

      Poista
  7. missää sää oikee oo töissä?:)

    VastaaPoista