2012/07/02

Tuurii

Eilen käytiin janin ja harrin kaa tuurissa ettii mulle sohvatyynyjä :D Ei löydetty kyllä ku kaks tyynyä mut ostettiin kaikkea muutakin. Harri osti semmosen ihme videokameran joka kestää vedenki alla ja kaikkee!


Sit mun ostoksia :
 
Lasteni synttärilahjat! Pontsolla oli eilen 2 vee syndet ja pennillä 14päivä 6vee syndet niin ostettiin niille sit lahjat :D Pennin toi kolo on oikeesti kyl jonkun kissan :D 

Sit mussu osti mulle myös uudet korkkarit! Oon pitkään tarvinnu tämmösiä mustia peruskorkkareita ja nyt löyty vihdoinkin hyvät joissa ei oo liian iso korko :) 
Näitten lisäks tuli ostettua kauheesti taas herkkuja ja poneillekkin pari juttua. Nyt saa kyllä shoppailut riittää ainakin hetkoks :-D

8 kommenttia:

  1. ihanat noi sun aurinkolasit ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :> ne on kyllä kivat, toi ketju meinaa vaan heilua tossa eessä :DD

      Poista
  2. Onks sulla sinetit vai teipit? :) onks noi raidat erillisiä pidennysosioita vai vaalensitko ne?

    http://avaimetunelmiini.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on 60cm teipit ja raidat on puolikkaita sinettejä :-)

      Poista
  3. Millane auto harril on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ajaa töissä pakulla mut hallissa sillä on vielä levällään mitsun evo 4? jos oikeen muistan ton numeron mut kai se nelonen oli :DD

      Poista
  4. paljon makso se videokamera?? kuullostaa siistiltä! :-D

    VastaaPoista
  5. Voi että mä oon kuolaillu meijän kissa neideille tota pinkkiä koloa jo vaikka kuinka kauan, mut en oo raaskinu ostaa :D

    VastaaPoista