2012/07/16

7 faktaa

1. Nimeä 10 bloggaajaa.
- No enkä jaksa! 
2. Ilmoita nimeämisestä heidän blogeissaan.
- Olen laiska enkä jaksa

3. Kerro 7 faktaa itsestäsi.
#1 Oon varmaan totaallisesti parantumaton shopaholic. Mulla vaan ei voi jäädä ikinä ylimääräistä rahaa. Shoppailu rajoittaa mun menemisiä siinä et mulla ei oikee oo ikinä rahaa lähteä reissuun paitsi jos varaan siihen tietty rahaa etukäteen. Mut välillä en saa ostettua kunnolla ruokaakaan kun käytän aina rahat vaatteisiin. Oikeesti olis kiva päästä johonkin vierotukseen koska en voi vaan lopettaa shoppailua :DD mun ostoslista on loputon, aina keksii jotain meikkejä,vaatteita, sisustusjuttuja, hepalle juttuja. Shoppailu on mulle vähän kun paras kaveri.

#2 Juominen ei selvästikkään oo vaan mun juttu! pystyn juomaan aina yhen drinkin, sen jälkeen se maistuukin jo pahalta, mua alkaa nukuttaa tai sit vaan loppuu filmi. Breezerit on ainoita mitä on ihan kiva juoda joku yks tai kaks. Krapulakin on maailman pahin asia mitä tiedän!

#3 Moni pitää mua "hilssi tyttönä" ainakin pojat ! Mut mulle on sanottu et vaikka mulla on paljon meikkiä ja hienot kynnet niin silti meen koko ajan jossain hepan paskassa pyörimässä :D

#4  Oon universumin huonoin kokki! Kotsan numerona loistaa päättötokarissa kutonen ja oikeesti en osaa tehdä oikeestaan muuta kun jotaki nuudeleita. Tuntuu aina että keittiökään ei tykkää ku oon siellä, sotken yleensä enemmän kun saan mitään aikaseks! Olis niin kivaa kun osais leipoa ja tehä jotakin herkkuruokia..

#5 Rakastan sisustamista ja haluun äkkiä sisustusarkkitehiks !! Oon kans niiin tylsistyny asumaan saarijärvellä et haluaisin pian muuttaa pois täältä johonkin isompaan kaupunkiin (tuhlaamaan siis rahojani joka päivä johonkin vaatekauppaan..)

#6 Mun varmaan isoin toivomus ois tällä hetkellä saada tyttökaveri. Sellanen jonka kaa viettää tyttöjen iltaa, lähteä shoppailee ja elokuviin, sellanen jonka kanssa vois juoruta kotona ja tehdä kasvonaamioita, sellanen jolle vois soittaa vaikka keskellä yötä, ottaa arskaa rannalla, käydä ratsastaa ja heppailla... Tai sit haluun homo kaverin  :(

#7 Harri on maailman kivoin asia tuitui

4. Kiitä bloggaajaa, joka nimesi sinut.
- Kiitos Janna ;-)

7 kommenttia:

  1. Voi että yhtäläisyyksiä löytyy :D täältäkin löytyy parantuman shopaholic, jolle viuna ei maistu, joka ei osaa loihtia keittiöön muutakun tulipalon, joka tykkää sisustaa, joka asuu tuppukylässä ja jolta puuttuu kasvonaamioiden teko kaveri :D

    VastaaPoista
  2. Jotenki toi shoppailu on lähes kaikkien naisten ongelma :D Ja mitää, oon luullu et sulla on paljonkin sellasii tyttökavereita, joille voi jutella kaikesta jne. :o No blogin kautta ei voi tietää näköjään kaikkea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla oikeestaan oo, paitsi muutama mut ne asuu ihan toisella puolella suomea sit :) täällä tuppukylässä ei oikein asu enää ketään, tulee enempi sit oltua poikien kans kun on melkeen koko aika harrin kaa.

      Poista
  3. Miina meille vaan viettämään tyttöjeniltaa joskus!! ;-) Tervetuloo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo hei sussu pietäänpäs joskus tyttöjen iltaa! (sää esim voisit tehdä jotakin hyviä herkkuja ;)

      Poista
    2. joo käy oikein passelisti! ;-) etitään vaan joku hyvä päivä! :-)

      Poista