2012/12/13

Ekat synttärilahjat

Mulla sitten meinas tulla tänään lopullinen burn out mun kameran kans! Missään täällä ei saa tarpeeks valosia kuvia tai sitten kamera ei suostu tarkentaa tai ottamaan ees kuvaa kun on liian pimeetä?? Että täältä saa canon eos 1100D:n, mää lähen ihan just kamerakauppaan :D Mutta nyt itse asiaan eli eilen sain jo mun ekoja synttärilahjoja (synttärithän mulla on sit kun maailmanloppu tulee eli täytyy ilmeisesti kerätä lahjat etukäteen :D) Mummu tilas mulle kivan karvaliivin mitä oottelen postista ja sit kans sain halpa-halli ostoksilta pari juttua!

Uudet kuoret puhelimeen ja sit tuubihuivi missä on vähän kimalletta! Mää vähän ootan nyt pehmosia paketteja kun en oo melkein kahteen kuukauteen saanu shoppailla (siis tuhlata omia rahojani vaatteisiin) 
Mitäs teijän joululahjatoiveista löytyy :-)? 

3 kommenttia:

  1. Ei sun nyt uutta kameraa kannata ostaa, ku toi ongelma on kaikissa järkkäreissä! :o Valovoimasempi putki ois parempi ostos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa :D mää oon vaan aina miettiny uutta kameraa mut ehkä siis kannattaa hankkia vaan parempi putki :)

      Poista
  2. tiiätsää ite mistä toi iPhone kuori on ostettu?

    VastaaPoista