2012/12/28

Outfit

Heippa muruset! Nyt se joulu on sit ohi ja myöskin vuoden megadiskobileet eli tapsantanssit. Torstaina mentiin sinne Laten kyydissä ja aika meniki siellä sit puol kolmeen asti.. Aamulla sit lähettiin kymmeneltä käymään Jyväskylässä ja illaks vielä töihin, eilen meinas vähän vaan väsyttää ! Mut eilen jyväskylässä käytiin vaan ostelee mulle koulutarvikkeita (ja peruukin mistä sit myöhemmin lisää,  se on siis käytössä sit meijän vappupileissä, en yhtään aikaisessa tai mitään?) ja syömässä Amarillossa.
Tässä sit tapsantanssi asu:
 Pitsipaita/H&M, Musta mekko/ite tekemä, Vyö/H&M, Saappaat/spiritstore, Laukku/mic mac?, Huivi/gina tricot, Takki/Mango, Sukkahousut/entiedä

ja sit eilisen asu:
Takki/H&M, Farkut/dr.denim, Laukku/Guess, Saappaat/Spiritstore, Huivi/gina tricot (alla oli valkonen h&m neule mikä näkyy ekassa kuvassa)

4 kommenttia:

  1. Toi hame asu on kyllä tyylikäs! Oliskohan mahdollista, että tekisit postauksen sun koirista? Mulla on tulevaisuudessa nimittäin haaveena ottaa chihu, joten olis mukava kuulla teän chihujen luonteesta kun itellä ei ole kellään kaverilla/läheisellä kyseisen rotuista koiraa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! oon varmaankin tehnyt sellasen jonkunlaisen postauksen mun koirista mut voisin toki tehdä uudenkin kun mulle on kuitenkin tullu toi yks koira lisää :-) Mutta ehdotan ottamaan chihun, ehkä maailman ihanin ja helpoin koira <3

      Poista
  2. ihana toi pääkallohuivi : )

    VastaaPoista