2012/12/23

Birthday Gifts

 
Tossa mun synttärilahjoja, mummulta karvaliivi, Harrilta sexy by sweden toppatakki mikä näkykin viime postauksessa, kynttilöitä, Siskolta söpö rahapussi/iphonekotelo, iskältä sain sit jo viime vklp tuon lampun ja nyt vielä pöllärit mun autoon jeejee :D mammalta sain sit vielä suklaata ja rahaa.  Nyt tuskailen ilmeisesti loppu yön mun iphonen kans mikä ei enää näköjään irtaannu mitenkään tosta itunesista... eikä muhun tietystikkään saa yhteyttäkään.. Hyvää joulua siis!

3 kommenttia:

  1. Ihana karvaliivi :) tiedätkö mistä ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on stylepit.fistä tilattu! Sieltä vaan oli iha pepusta tilata mitään ku ekaks ne lähetti mulle jonku toisen jumpsuitin vaikka olin tilannu ton karvaliivi nii siinä kestiki iha hetki et toi tuli mulle :-D

      Poista
  2. EIEIEI, ei pöläreitä heeei ): jos alotat laittaa oikeesti sitä autoos nii osta vanteet jookos? Ei pahalla, "wnb-tuunaajat" ovat vain jotain niin kamalaa...Tykkään silti sun blogista tosi paljon !!:)

    VastaaPoista