2013/07/15

Kuulumisia

Heippa pitkästä aikaa! huomasinkin tossa et oon saanut tehtyä tässä kuussa jopa yhden postauksen... aikaahan mulla olis ollut tehdä postauksia (välillä) mutta matskua ei oikein ole kun mulla ei yleensä ole kameraa mukana eikä myöskään kameramiestä mikä räpsisi kuvia kun hiihdän menemään tuolla.

Meillä alkoikin eilen keittiön purkaus operaatio koska meille tulee torstaina täysin uusi keittiö! Keittiöremontin jälkeen meillä alkaa kylppäriremontti ja silloin meidän täytyykin muuttaa jonnekkin evakkoon siks aikaa. Nyt siis ollaan saatu jo piha kuntoon, olkkari kuntoon ja eteisen kaappi on viittä vaille valmis. Toivon että tää kämppä olis valmis mun kesälomaan mennessä et päästäis pitämään edes yhdet "kesäbileet" täällä :-) Koitan nyt ainakin ahkerammin päivitellä tänne miten tää meidän remppa edistyy! 


10 kommenttia:

  1. Oijoi ihana toi pikkuallas! Mäkin haluun. :-) Mistä ostitte sen? Kaivoitteko sille vaan kuopan vai pistittekö sinne jonkun semmosen kankaan?? :-DD Niinja mistä päädyitte sen keittiön ostamaan? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on agrista 42e! Harri kaivoi kuopan kun kuulema mun kuopan kaivaminen näytti liian vaivalloisesti :-D keittiö jätistä tulee keittiö!

      Poista
    2. No ei paha!! Mäkin haluun!! :-DD Joo Ollikin saa kyllä kaivaa kuopan. Se näyttää helpolta hommalta, mutta loppupeleissä ei kyllä oo! PS. OOTAN INNOLLA UUDEN KEITTIÖN KUVIA <3

      Poista
  2. Asutko sä vuokralla? :o mietin vaan että miten voi tollein noin vaan pistää pihalle tommosia ja tehä vaan remppaa? :)

    VastaaPoista
  3. Miten teillä on varaa kaikkeen? Missä olette töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä oon kaupassa ja harri katolla :-D säästämällä saa sit ostettua isompiakin juttuja !

      Poista
    2. Ehkä pitää sitten alkaa itekkin säästämään:) sulla on tosi kiva blogi ja odotan aina innolla uutta postausta!

      Poista