2014/05/19

Vompsu 21 vee!

Vompsukka joka on ollut mulla nyt kymmenen vuotta, täyttää tänään 21 vuotta! Miten aika onkaan mennyt nopeasti kun juurihan mää sain tän kymmenen vuotiaan varsan ;) Onneks heppa on iästä huolimatta hyvässä kunnossa. Ainoa vaiva on ollut vaan että se keksii teloa etujalkansa kummallisesti että sillä on koko ajan vuohisten ja polvien edessä ruhjeita.. Meillä on ollutkin kotona nyt kouluvalmennuksia kun suvi on mennyt kallen kans ja mää vompsun kaa. Eilen tosiaan olikin aika rankka valmennus, vielä kun oli näin lämmin keli!


2 kommenttia:

  1. Oi, aivan ihana tää sun vompsu! Ite kans oon harrastanu hevosia ihan koko iän, ja oliskin tarkotus jossain vaiheessa ostaa itelle oma hevonen. Mun kaverilla on suokki, joka on nyt 29, ja virtaa on vaikka kuinka ja sillä saa mennäkki ihan normaalisti. Eikä oo kummempia sairastellu eikä ihan heti ton ikäseks uskois! Vompsullekkin vielä pitkää ikää!:) voisitko tehä postauksen, jossa kerrot kaikista sun hevosista. Kun en tiiä oonko kärryillä et sulla ois kaks heppaa? Olis kiva kuulla niistä, ja muutenkin hevosjutut kiinnostaa aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et tykkäät! Toivon tosiaan että meillä olis vaikka kymmenen yhteistä vuotta vielä edessä vompsun kans :) Mulla on nyt ylläpidossa toinen heppa joka kyllä lähtee kahden viikon päästä. Mulla on kyllä sen lisäksi ollut kaksi omaa hevosta ja kaksi muutakin ylläpitoheppaa niin voisin kyllä jonkinlaista postausta toteuttaa niistä!

      Poista