2012/04/08

hiukset

Nyt teen teidän toivomanne postauksen mun hiuksista ! Eilen olin laittamassa yhet sinetit ja sitten vielä huoltamassa vähän toisia sinettejä illasta. Päivällä mut kuitenkin pelasti muruseni Laura ♥ joka tuli laittamaan mulle uudet pidennykset päähän. 
Laitettiin nyt ekaa kertaa mulle teipit ja mullahan oli ollut klipsit käytössä jostakin joulu-tammikuusta asti (?) Tilaan hiukset aina 4# värisenä, mut ne on ollut aina liian vaaleet mun hiuksiin niin oon joutunu värjää ne aina kertaalleen ja oon värjännyt 4.3+5.23 värisävyillä niin niistä on tullu aikalailla samanväriset kun mun omat hiukset :-) ja koska en voi elää liian lyhyillä hiuksilla niin tilaan aina 60cm pitusia (kuvassa ylemmät hiukset on klipsit jotka on ollu alunperin 60cm mut nyt käytössä ne on lyhentyny varmaa 20cm :-D) 

Hiukset oon tilannu rapunzelilta ja oon myös ostanu hairiumilta ja tilasin myös jotkut halppis blondi klipsit kun halusin noita raitoja mut ne meni tosi nopeesti huonoks ja niissä oli tosi isot klipsit jotka irtos melkeen heti. Mut rapunzelin hiukset on musta ollu parhaimmat :-) 

 Ja oon niin hurahtanu kaikkeen TIGIn tuotteisiin niin mulla on sit kerääntyny tämmönen kokoelma :-D

pesuun käytän näitä

ja sit yleensä käytän näitä hiusten hoitamiseen, After Party silottaa hiuksia, Hard head hiuslakka, Headrush kiiltosuihke, Rapunzelin hoitosuihke, Goldwellin Hot from lämpösuoja

Ja käytän ainoostaan näitä harjoja pidennyksille :-) 

Mulla on ollu pidennykset ysiluokalta asti päässä eli 5 vuotta kohta. Ekana mulle laitettiin bulgariassa semmosella ihme systeemillä hiusnauha päähän mitä ei sit kukaan suomessa osannu huoltaa. Sit mulla on ollu sinetit monta vuotta päässä ja voin sanoa että hiukset kärsii siitä että siinä ei paljoa omat hiukset kasva :-D Sitten mulla tuli blondi jakso+pinkki pää niin mulla oli klipsit. Ei kannata muuten laittaa suoraväriä ja klipsi hiuksia, siitä ei tuu mitään kun klipsit haalistu hitaammin kun omat hiukset. 

Sinetit: pidempi huolto väli, pidän kaikkia pidennyksiä n.4kk kerrallaan ja sit ostan uudet hiukset. Omat hiukset ei kauheesti pääse kasvamaan. Sinetit ehkä tuskallisimmat ottaa pois varsinkin jos on huono sinetinpoistoaine...mun sinetit on pysyny parempina kuin klipsien hiukset.

Klipsit: Helppo nukkua ja pestä hiukset kun ei tarvi varoa pidennyksiä. Sit ärsyttää välillä kyllä aamulla kiireessä laittaa hiuksia päähän ja pesu on vähän mälsää. Klipsejä pidin että omat hiukset sais hetken aikaa vaan olla ja koittaa kasvaa. 

Teipit: Mukavimmat ainakin päässä! Laadusta en nyt vielä tiiä :-D

Sit tää ihme bulgaaria tyyli: hiusnauha laitettiin siis niinku pienillä metalliklipsuttimilla kiinni omaan hiukseen, laitto kesti 30min ja hiukset alko jo seuraavana päivänä vähän harottaa tosta ohimoilta eikä suomessa kukaan osannu huoltaa (ainakaan sillon) :-D

Jos on nyt vielä jotakin kysyttävää hiuksista/pidennyksistä niin voitte tietty kysyä :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti