2012/04/11

SS = solarium&shopping

anteeks kun en oo kerennyt postailemaan! Tai no mää meinasin väkertää yks päivä semmosen väkisin postauksen kun ei mulla ollu mitään mitä kirjottaa tänne, sen verran tylsä elämä mulla on nyt ollu vaikka koko ajan ollu tekemistä. Mulla vaan ei oo kulkenu kamera mukana ja kun on 8 tuntia päivässä töissä niin ei sitä sit jaksakkaan alkaa kuvailee. No mut tänään kun oli vapaapäivä niin sain kuvattuu vähän juttuja, aamulla kauheen kiireen jälkeen lähettiin viemään siskoseni jyväskylään ja samalla vähän shoppaamaa sit kans pääsin EKAA kertaa solariumiin ja haluun jo äkkiä uuestaan et ruskettuisin pian :-D

ginasta ostin neonpinkin topin ja joo nää kuvat on tosi hienoja kun harri otti just tämmösiä alhaaltapäin otettuja kuvia ja hiukset silmillä kiva<3

ja lisää aurinkolaseja hain H&Mltä kun mulla on mennyt kaikki edelliset rikki joita on ollu varmaa kymmenet

ja nyt korvaan uus 5mm venytys ! 

Kotiin sit ostin vähän uusia juttuja:

15 kommenttia:

  1. Ihana toi pinkki toppi! Niin pirteen näkönen, ai että tulee kesäfiilis :)

    http://lejadeite.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä :-) Tyhmää kun keli on vaan vielä näin harmaa :<

      Poista
  2. Ootpas kaunis!:)Ja kivoja juttuja oot kotiin löytänyt,mullakin ois muutto edessä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitti :> ! onnee uuteen kotiin mää ainaki niiiiin tykkään muuttamisesta et voisin vaan muuttaa koko aja :D

      Poista
  3. Haha mulla ihan sama juttu noiden aurinkolasien kanssa, ja vielä tismalleen samojen! Mulla on nyt vissiin neljännet tollaset jotka ostin hetki sitten, kun oon kaikki aiemmat rikkonut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi on kyllä ärsyttävää ku kivojen lasien pitää mennä aina heti rikki :D!

      Poista
  4. Ootpa sie nätti! (---:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunkeudun taas tänne, mutta mun blogissa ois tommonen tunnustus sulle!
      http://lejadeite.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

      Poista
  5. Ihana postaus! (: Sulle ois haaste mun blogissa :
    Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseään! Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.

    VastaaPoista
  6. Miten sulla on varaa vaan ostella kaikkea jatkuvasti? :D

    VastaaPoista
  7. hihi meillä on samallainen toi pinkkivalkonen lemmikin peti :) meiän kissa ei vaan suostu siinä nukkumaan...

    VastaaPoista