2012/10/14

hangover day?

Eilisen kuvasaldo on aika vähäinen tai suurin osa kuvista on aika epäonnistuneita/kuvia missä pojat on ihan kehitysvammasen näkösiä :D Oltiin  meijän kämpillä kavereitten kans ja sit lähettiin baariin, green doorissa oli taas joku typerä bändi niin yhtäkkiä keskenkaiken siellä sit pyydettiinki sisäänpääsymaksua niin lähettiin ankan kans vetää ja hakee keburulla ja tultii läskeilee meijän sohvalle ♥ Onneks ei menty seurahuoneelle, oli kivempi mässyttää kotona :) Tänään sit lähettiin krapula Harrin kans käymään jyväskylässä shoppailee mulle pari juttua mistä sit vaikka huomenna enempi :-) Huomenna sit työharjotteluuuun...

8 kommenttia:

  1. hei kauan sä oot työharjottelussa ! oon ite ollu ny 3 viikkoo tuol pmk:ssa ja tän syysloma viikon jälkeen oon toiset 3 viikkoo, marika vaa puhu et oot ens viikolla sinne tulossa :-)
    ja ette missannu seurahuoneelta mitää, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meijän työharjottelu kestää vaan kolme päivää! et oon nyt maanantaista keskiviikkoon vaan.. joo olis varmaan menny rahat vaan hukkaan seurahuoneelle :D

      Poista
  2. mistä oot ostanu sun takin?

    VastaaPoista
  3. Mä odottelin sua huoneella! ;-D Mietin, että olinko niin humalassa etten nähny sua! Mut huh en onneks ollu! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä! mikset soittanu :D? me aateltii ettei jaksa mennä sinne ku greenissäkää ei ollu ketää!

      Poista
  4. Emmä tiiä! :-D Emmä tajunnu! Kyllä siellä tanssilattia ihan täynnä oli! ;-) Ois kannattanu tulla!!

    VastaaPoista