2012/10/12

tuoli kriisi

Perjantai aamu on alkanu taas aamutallilla ja kävin kans ratsastaa yhen toisen blondin. Inhottavan kylmä pihalla ja mietin just että mielummin olisin kotona peittojen alla kuin ulkona. Mut tääkään päivä ei mee sit löhöillessä vaan pitäis vielä lähteä agility treeneihin paleltumaan. 

 mulle tuli myös nyt sisustuskriisi kun mun pitäis ostaa meille uusi tietokoneen pöydän tuoli! oon kattonu kahta vaihtoehtoa ja kumpi teistä olis kivempi, läpinäkyvä Elizabeth tuoli etolasta 95e ja kodin ykkösen Viva tuoli 99,95e ? PS. harri on antanut luvan tälle pinkille tuolille ja ottaisi sen jopa mielummin kuin tuon läpinäkyvän :D

14 kommenttia:

  1. Tuo pinkki tuoli ! aivan ihana <:

    VastaaPoista
  2. tietokone tuoliks ehkä toi läpinäkyvä on parempi, koska sitä on helpompi liikutella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mustaki se olis ainaki ehkä kivemman näkönen, mut toisaalta toi pinkki tuoli kuitenkin pyöris :)

      Poista
  3. ite ottasin tietokone tuoliksi sen missä ois mukavinta istua :) Mutta nättejä on molemmat tuolit! :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on ollu tapana lukea tätä sinun blogia, mutta kirjoituksesi on niin alkeellista että pakko lopettaa lukeminen ihan jo ärsytyksen vuoksi. Tuoli kriisi? Perjantai aamu? Ehkä nipotan, mutta kyllähän mielipiteitä saa olla. Mielestäni lähestulkoon parikymppisen pitäisi osata yksinkertaiset yhdyssanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en oo kyllä ajatellu että mun pitää täydellisesti kirjotella kun kirjotan jotakin blogia :D itsehän en jaksa kyylätä noin tarkasti noin pieniä asioita, eikös pääasia ole se että mun tekstistä saa kuitenkin selvää? :)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista