2013/11/07

Long Dress. High Heels. Skinny jeans

jee toissapäivänä mulle tuli postissa paketti nellyltä missä tuli kolme tosi kivaa juttua! hankin nyt vasta vähän mattimyöhäsenä ensimmäisen maximekkoni jonka ostin siis dubain matkaa varten oikeastaan. muutenkin toivoisin et tälle mekolle tulisi käyttöä myöhemmin :) 

mekon lisäks tilasin kans uudet rotantappo kengät jotka veikin ennätyksen korkeudessa mun korkkarihyllyssä. näillä ihanuuksilla pituutta tuleekin lisää vaan se 16,5cm ! täytyis vielä vähän harjoitella sitä kävelypuolta näillä... :D tilasin myös uudet dr.denimit mitkä onkin kohta jo parin vuoden ajan ollut mun lempparifarkut! mälsää vaan kun tuo musta kangas kulahtaa niin pian..


18 kommenttia:

  1. Oih oon aina himoinnu tommosia vaaleenpunasia korkkareita♥ ihanat!

    VastaaPoista
  2. mistä tilasit nuo denimit :)`?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "jee toissapäivänä mulle tuli postissa paketti nellyltä missä tuli kolme tosi kivaa juttua!"

      Poista
    2. Nelly.com ja saa myös ainakin carlingsista!

      Poista
  3. Onks sun jaloissa mustelmia vai miten nuo on noin rajun tummat? :/ :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vaan liikaa rusketusainetta XD ja kuorinta aine loppu

      Poista
  4. miksi et värjää uudestaan niitä kulahtaneita housuja, jos muuta vikaa ei ole kuin juuri se kulahtanut väri? :D niin helppo tapa saada mustat housut taas mustiksi! Värijauhe ja housut pyykkikoneeseen ja siinä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon joskus kokeillu eikä niistä tullu tarpeeks mustat! Muutenki noi denimit kuluu aika nopeesti ni pitäö ostaa niitä useammat :)

      Poista
  5. oioioioi, voit varmaan aavistella et mitä mieltä oon noista kengistä......<3

    VastaaPoista
  6. Noi korkokengät on kuin vaahtokarkkiunelmat, IHANAT <3

    VastaaPoista
  7. Ei ollu sitä kukkamekkoa :---D nätti murunen! - L

    VastaaPoista
  8. Miina !! Onko sulla minkä kokonen jalka ? Ku mulla on yhet aivan ihanat Nellyn korkkarit kutakuinkin yhtä korkeella korolla, enkä oo käyttäny niitä kertaakaan...... :D Koko 38 ja väri semmonen ihana koralli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on kengänkoko 37 mut joskus ostan korkkarit 38 mut sitten jotkut korkkarit 38 koossa saattaa sillei lönksyä jaloissa :D

      Poista