2014/03/31

Tukkaprobleemia

Hei kaipaisin teiltä nyt hiukan apua. Mulle on tullut kyllästymisvaihe näihin mun hiuksiin! Haluaisin jotakin uutta mutt en varmaan kuitenkaan henno luopua tästä blondista.. Olisko jotain raitoja tai jotakin? Kuukauden päästä viimeistään mun pitäis tilata uudet pidennykset jotka nyt tulee olemaan sit seuraavaks klipsit taas vaihteeks  kun oon kyllästynyt taas tähän teippien huoltamiseen.. Mun pitäis laittaa kans hiusaine kaappi uusiks, tällä hetkellä oon vaan tyytyväinen mun hopeashampooseen ja öljyyn heh.. Ostoslistalla olis siis uudet jatkeet, väriä?, öljyä, hoitoainetta ja lämpösuojaa.  
Ehdotelkaas siis hyviä tuotteita tai mitä tekisin tälle hiuskasalle!

12 kommenttia:

  1. Älä luovu vaaleasta! Mut jos kyllästyttää, niin ehkä raidat tai joku kevyt sävytys auttais ensi alkuun? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et joku tykkää mun vaaleista hiuksista! En tosiaan haluais luopua näistä mut jotain vaihtelua kaipaisi :)

      Poista
  2. mun mielestä sulle sopis paljon paremmin tummat! siis tosi tummat, joissa olis vähän jotain ruskeempaa leveetä raitaa. mut jos blondissa päätät pysyä niin ehkä joku luonnollisempi sävy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei luonnollista! Mun mielestä semmoset ihanat, ihan valkoset ja niihin jotain tummemman vaaleita raitoja sopis. Ku oot vielä noin laiha nii siitä tulee semmonen söpö enkelikeijuefekti

      Poista
    2. Luonnolliseks en muutu varmaan ikinä :D valkoista oon aina unelmoinut mut sen ylläpitäminen on tosi hankalaa!

      Poista
  3. myy mulle noi sun vanhat pidennykset :) jinecia@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu paljonko tarjoat ;) pidän näitä nyt Kyllä vielä huhtikuun eikä mulla oo antaa teippiä mukaan!

      Poista
    2. en tarviikaan teippiä, mutta en osaa nyt tähän heittää mitään kun en tiiä mistä ne on ostettu ja paljonko itse oot maksanu ni laita mulle s-postia, että paljolla myisit ;)

      Poista
  4. Ite oon ainaki ihan hurahtanut osiksen tuotteisiin ja multa löytyykin mm. osiksen föönisuihke ja suoristussuihke. Nää on kyllä sellasia tuotteita et syrjäyttäny kiiltotipatki kokonaan mun elämästä enkä varmasti ikinä luovu näiden käytöstä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määkin oon käyttäny aika paljon osiksen tuotteita sillon koulussa! Mulla onkin ollut vakkari käytössä se flatliner lämpösuoja mut se loppuu aina liian nopeesti :D

      Poista
  5. Joku pinkki dippaus latvoihin??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitäkin oon miettinyt mutta sitten pidennyksiin ei toisaalta viittis tehdä ku jos kyllästyy niin ei voi vaalentaa pois niitä :D Pitäis olla monet eri pidennykset mitä vois vaihdella..

      Poista