2014/04/02

April

 
Heippaa! Tänää on vapaapäivä, tosi kivaa ku saa kerranki nukkua pitempää, käydä sit lenkillä rauhassa ja sit saikin kattoo tuotantokausia sohvalla<3 Kohta pitäis lähteä tallille, muuta ihmeellsitä en meinaakkaan sit tänään tehdä. Huomenna kans on tällänen kiva löllöily päivä, viikonloppuna taas mulla onkin 14h työpäivä niin en kerkeä viikonloppuna tekeekään muuta ku töitä. Kävin kans toissapäivänä ostamassa iwhiten ja kokeilenkin nyt ekaa kertaa hampaitten valkaisua! Siitä sit lisää ens viikolla ku oon saanu kokeiltua ne ja näkee tuleeko tuloksia :)
 
 

8 kommenttia:

  1. Hei paljo se iwhite makso ? Itekki oon miettiny sen ostamista :)

    VastaaPoista
  2. Pretty little liars on niin hyvä! :)
    oot tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää oon kans jääny ihan koukkuun siihen :D kiitti!

      Poista
  3. http://fucking-dd.blogspot.fi/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00-08:00&max-results=50


    ihanat noi ruskeet hiukset! :)
    Onks sulla täss teippipidennykset vai omat? ite värjänny kotona? haluisin kans just tollast värii. värjäsix kampaamos? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on teippipidennykset nytten :) Värjään ite kotona omat hiukset ihan kampaamon vaalennusaineella ja sävyttävillä hoitoaineilla.

      Poista
  4. Ohoh,vähän huonosti kirjotin. Tarkotin ton lähettämäni linkin tummanruskeita hiuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no niitä värjäilin sillon kampaamo väreillä koulussa :)

      Poista