2014/04/07

Iwhiten testaus

Viime viikolla kävin ostamassa tän iwhiten testaukseen, en ollut aikaisemmin tehnyt mitään hampaidenvalkaisu juttuja niin päätin kokeilla tätä kun mua ei kauheasti innostaisi ne "oikeat" hampaidenvalkaisut missä vihloo hampaita jne. Oon huomannut aika monella bloggaajalla tästä juttuja tai ainakin jotakin mainoksia  ja huomasin että aika monella oli ennen kuva sellanen harmaampi kuva jossa hampaat varmaan näytti just tosi paljon tummemmilta kuin jälkeen kuvassa :D? Minä kun en oo saanut tätä minkään yhteistyön kautta niin voin sanoa suoraan mitä mieltä olen eikä markkinointi mielessä! Liuskojahan oli kymmenen tuossa paketissa, liuskoja pidettiin sit 20min kerrallaan. Laitoin ylähampaisiin muutaman kerran useammin kuin alahampaisiin.
 
 
Tällähän tosiaan voi ilmeisesti tulla se kahdeksan asteen vaaleneminen mutta omalla kohdallani en ainakaan näe mitenkään suurta eroa. En sitten tiiä pitääkö mennä vaan niihin "oikeisiin" hampaidenvalkaisuihin, hankkia uudet hampaat vai mitä että sais sellasen Hollywood hymyn vai pitäiskö näitä paketteja ostaa vaikka viis kerralla että voi kuukauden verran valkaista hampaita ? :D
 
Onko muut testannut tätä ja mitä mieltä olitte?


11 kommenttia:

  1. Ei taida olla kyllä mitään eroa entiseen :0

    VastaaPoista
  2. Eihä sulla ees oo keltaset hampaat?

    VastaaPoista
  3. HAhahha millaset hampaat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ihan ku minä voisinkin vaikuttaa minkä muotoiset hampaat mulla on :D

      Poista
    2. yhtä paljo voi vaikuttaa ku siihen valkasuunki. Ja esim. tupakanpoltto pahentaa hampaita ;)

      Poista
    3. noh hyvähän se on siinä noin sanoa kun en oo koskaan polttanut... :,D

      Poista
  4. Sulla on jo valkoset hampaat eihä nuuta tarvii valkasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta ne on yhtä keltaset ku mun hiuksetki ;D

      Poista