2014/06/20

6 Years together

 

6 ihanaa juttua Harrissa:
-Harri on kestänyt jo kuus vuotta mun nalkutusta siitä miten vaatteet säilytetään vaatekaapissa eikä lattialla!
-Harri on tosi paljon parempi tekemään ruokaa kuin minä
-Eikä se ikinä oo mulle pitkävihanen
-Harri ei koskaan valita vaikka menisin ostamaan jonkun kalliin laukun tms että mun ei tarvi piilotella mun shoppailuostoksia! Sohvan ostosta se oli kyllä hetken äkäinen..
-Hyvä peppu
-Harri on meistä aina se viisaampi ja sanoo esim onko jotkut mun ideoista yhtään hyviä. Ja osaa vastata typeriin kysymyksiini kuten: "kuinkakohan paljon bensaa tuommonen sähköpyörätuoli vie?"


6 ärsyttävää juttua Harrissa:
-Se just ku ne vaatteet jää aina lattialle eikä mee vaatekaappiin :-D
-Se kun harrin ei tarvi kesällä kuin pyörähtää takapihalla niin se on jo ihan ruskettunut!! ihan epäreilua
-Irvistely!!
-Joskus se ostaa enemmän lahjoja noille autoille kuin mulle...
-Harri ei ikinä jaksa ite ostaa vaatteita!
-Harri ei jaksa harjata hiuksiansa...........

 
6 ihanaa juttua Miinassa:
- Miina on ihanan järjestelmällinen, meillä on aina siisti ja nätti koti :-)
- Miina hoitaa kaikki meidän vuokra-asunto asiat, muuttoilmoitukset, festariliput, hotellivaraukset jne.
-  Miina tykkää olla mun kans kahestaankin :-)
- Miinan kans on kivaa käydä ukomailla!
-  Mina ostaa mulle vaatteita joskus ihan huvikseenkin
- Miinalla on paljon parempi muisti kuin mulla!


6 ärsyttävää juttua Miinassa:
- Miinalla on koko ajan tuli perseen alla ja kauhee kiire!
- Aina kun meillä on jotakin namusia tai limsaa niin Miina vetää yleensä melkein kaikki ite!
- Miina ei lähe ikinä kalalle kun se pelkää kaloja
- Miinalla on kauhea rattiraivo
- En saa koskaan miinaa tykkäämään autojen laittamisesta....
- Rusketusaineet jotka tarttuu yöllä muhunkin..

12 kommenttia: