2014/06/26

New in

 
Himoshoppaajan paljastus: Olen retkahtanut. Mää lupasin itselleni että oon supersäästäväinen kesäkuusta eteenpäin koska muutton menee ääärettömästi rahaa. No mutta minkäs sille voi kun käy nopeasti hakemassa huoltoasemalta cosmoa niin mukaan tarttuukin kello? tai mitä muutakaan tekisin yksin kotona iltaisin kuin nettishoppailisin? (tai no oon yrittänyt rajata sen siihen että kattelen vaan...) Mut sit tulee just niitä et mun on aivan pakko saada sellanen huppari ja sellanen hame!! (vaikka oonkin elänyt viimeet 20 vuotta ilmankin niitä) Mutta mulle ainakin shoppailu on kuin yks parhaista ystävistä, sitä vaan ei voi jättää tai unohtaa.
 
Tässä nyt on sitten parin viikon nettiostokset ja vähän muutakin! Uusi obeyn huppari oli pitkään jo listalla mutta nyt satuin vaan löytämään sen, persikan värinen hame ja sitten tuo pinkki toppi sattui vaan hyppäämään silmille ginan verkkokaupassa. Ja sitten kun siellä vielä lukee että XS kokoa on jäljellä enää 5kpl niin voiko sitä jättää sitten ostamatta? No ei.  Harri ostikin mulle vuosipäivä lahjaksi nuo better bodiesin shortsit<3
 
Vaatteiden lisäks oon vihdoin ja viimein ajatellut myös omaa nahkaani :D ACO sun kissed face cream lupasi asteittain päivettymistä kasvoille, tää kyllä oli totaallinen pettymys koska tämäkään tuote ei tartu tän tanorektikon naamaan kuin hetkeksi. Voiteesta tulee ainakin minun makuun liian vaalea ja mulla lähtee heti pesussa pois vaikka tämän sanottiin olevan hyvä uimareille.. Sitten sen lisäksi hankin L300 kasvorasvan ja silmämeikin poistoaineen.
 
PS. mulla alko muuten kuukauden kesäloma!!
 


8 kommenttia:

  1. Minne päin Lahtea muutatte :--)

    VastaaPoista
  2. Toi on niin tuttu ongelma, ei vaan yksinkertaisesti löydy mitään tuotetta mikä pitäis kasvojenkin ihon päivettyneenä. Mukava yllätys aina ku pesee meikit pois nii naama on valkonen ku lakana kun itseruskettavat valuu viemäristä alas. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä tosi ärsyttävää! Ja sit oikea rusketus ei tartu, ainoostaan tulee punanen nenä ja posket :D

      Poista
  3. ai nuo oli shortsit. katoin, että alushousut....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikös alushousut ja shortsit oo nykyaikaa aika samankokosia jo XDD

      Poista
  4. Ihanat noi shortsit <3Millon kuvaa ne jalassa?

    VastaaPoista
  5. Mistä tilasit ton obey hupparin :)

    VastaaPoista