2015/01/11

Viikonloppu

Heippa! En olekkaan kirjottanut tänne vähään aikaan. En kyllä jaksa stressatakkaan asiasta, heh! Mut ajattelin nyt tulla kertomaan kuulumisia viikonlopulta kun vihdoinkin olin valoisaan aikaan kotona ja saatiin muutamia kuviakin otettua. Mulla on ollut vapaa viikonloppu ja se onkin mennyt ihan kotona löhöillessä. Mun viikonloppu on myös sisältynyt parin leffan katsomista, siivoamista, äitin kanssa maastoilua, koirien kanssa pitkiä lenkkejä, autolla ajelua ympäriinsä Lahdessa ja tietty uutta lempisarjaani Gossip Girliä. Oon vähän hölmö kun aloitin vasta nyt tuon sarjan katsomisen ja koukussa ollaan.. 

 Muuten arki rullaakin ihan normaalisti. Koulu alkoi tällä viikolla ja huomenna pitäisikin jo suorittaa eka näyttö!! Mua vähäsen pelottaa,mut toivon mukaan onnistun. Täytyis siis verhoilla rahi, joka tuleekin meille kotiin, siitä sitten myöhemmin jos vain onnistun saamaan kyseisen huonekalun kasaan! 

Mulla onkin tälle vuodelle vähän isompia suunitelmia ja toivonkin että saisin kaikki toteutettua parhaalla mahdollisella tavalla. Ensimmäisenä TO-DO listalla onkin kesätyöpaikan etsiminen+ensi syksyn harjoittelupaikan etsiminen.. Toivon mukaan tärppäis joku ihana paikka! Nyt kuitenkin kulutan loppu iltani sohvalla katsoen GG 


2 kommenttia:

  1. Pakko kysyä kun oon itekki miettinyton LV huivin ostoa, onko siinä millanen laatu? Noista kuulee niin ristiriitasia kokemuksia, nii kysyisin miten sulla on menny ton kans? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatu on ainakin mun huivissa ollut hyvä! Huivi on ihanan pehmeä ja on pysyny ihan kunnossa vaikka käytänkin sitä aika ahkerasti :)

      Poista