2015/01/31

Kuulumisia

Moimoi! Nyt tulee sekava postaus,johon liitän nyt kaikenlaista mun arjesta ja tästä viikonlopusta. Mulla on vihdoinkin ollut ihanat kolme päivää vapaata, jotka olen viettänyt siivoamalla, laittamalla uusia hiuksia, tallilla, ikeassa, starbucksissa ja lenkkeillessä.

Mulle tuli tällä viikolla vihdoin uusi tukka taas, jee! Ja tällä kertaa super pitkänä eli 65cm. Nyt tilasin hiukset ulkomailta ja tässä paketissa olikin enemmän klipsejä kuin yleensä noissa on. Ainoa miinus, että klipsit on aika isot mötikät. En kyllä osaa sanoa myöskään mitään hiusten laadusta, mutta käytössähän se selviää sitten!

Tallilla ei olekkaan tapahtunut mitään erikoisempaa. Samallailla mennään kuin aikaisemminkin. Vähän mua on alkanut tympimään täällä maastoilut, kun ei ole mitään kivoja reittejä. Kesällä onneksi päästään taas kunnon maastoihin. Treenit on muuten keskittynyt varmaan nyt enemmänkin jumppailuun ja kouluun, meillä käy myös välillä kouluvalmentaja.

Eilen  lähin illasta hakemaan äitiä lentokentältä ja samalla pääsin tekemään ostoksia ikeaan! Muutamia pikkujuttuja lähti mukaan mm. kynttilöitä, laatikoita ja myös pari juttua tuleviin projekteihin. Ikea reissun jälkeen meninkin tietty Starbucksiin hakemaan pakolliset Vanilja lattet  Miksei Starbucksilla voi olla cupsolo keitintä?!

Tänään olis vielä aikeissa mennä leffaan (ja tällä kertaa mennään ekaa kertaa sinne ilman_mitään_herkkuja.....) Saa nähdä miten paljon tää mun herkkunälkäni kasvaa taas siellä!


2 kommenttia:

  1. Tee videopostaus! Tai juttua meikeistä mitä käytät?:-) asu kuvia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ideoista! Asu kuvia otan aina kuhan mulla on kuvaaja ja valoa pihalla, meikeistä en nyt ainakaan viitsi tehdä erikoisempaa postausta kun opiskelijana ei ole varaa maksaa kaikkia niitä meikkejä mitä haluaisin just nyt käyttää :) Videopostaustakin olen ajatellut mutta se toteutuu kuhan keksin jonkun idean johonkin vähän erilaiseen videoon kuin sellaiseen höpöttelyyn! :)

      Poista