2015/02/08

Back to home


Kuten otsikkokin jo kertoo, me muutetaan takas kotiin! Mut ei kuitenkaan ihan vielä, vasta toukokuun lopussa. Nyt sitten tietysti herää suurin kysymys, mites mun koulu? Koulua jatkan edelleenkin, mutta ensi vuoi on melkein kokonaan työharjoittelua, joten aion suorittaa sen Keski-suomen päässä. Lähipäivät asustelen äitini luona. Ollaan mietitty tätä jo kauan aikaa ja mulla on ollut koko tän lahden asumisaikana ihan ääretön koti-ikävä, ja tällä meinaan juuri sitä omaa asuntoani. 

Musta ei varmaan koskaan saa kaupunkilaista, vaikka joskus olenkin valittanut sitä maalla asumista. Voin kuitenkin käydä vaikka päivittäin Jyväskylässä jos haluan ja saan siellä nähdä jo tarpeeksi kaupunkielämää. Toki on täällä Lahdessa kivojakin juttuja, kuten kaikki ihanat ihmiset johon olen tutustunut. Toisaalta olen aivan innoissani tästä kotiin muutosta, mutta toisaalta taas minulla on myös vähän haikea mieli, koska mulla tulee ikävä kaikkia täällä. Maalla kuitenkin on se oma rauha, ei liikennevaloja, ei liiallisia ruuhkia kaupoissa ja omaa tilaa. Plussaa on myös se, että asuminen siellä on puolet halvempaa, eikä tarvi enää asua vuokra-asunnossa.Olen myös vähän sellainen, etten malta olla paikallaan, mutta omassa asunnossa vaan jotenkin on viihtynyt parhaiten. 

Vielä pitäisi siis jaksaa muutama kuukausi kerrostaloelämää/kaupunkielämää ja sitten saankin aloittaa taas kimpsujen ja kampsujen pakkaamisen! Odotan kyllä innolla että on taas oma takapiha (ruohonleikkausta en odota), oma vaatehuone ja että saa vaan päästä omaan kotiin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti