2015/02/20

Nellyn mekko


Kivaa perjantaita! Mulla alkoi nyt koulusta hiihtoloma, jipiii! Me suunnataankin heti tänään käymään Saarijärvellä. Ensi viikolla sit taas Lahteen pyörittää arkee.. Tässä ennen lähtöä kun odottelen kotona harria, kerkesin nappaamaan kuvat kameranjalustan avustuksella uudesta Nellyn mekosta, mikä tuli eilen postista. Mulla onkin yllättävän vähän vaaleanpunaisia mekkoja ja tää maximekko oli vaan niin ihanan näköinen että se oli pakko tilata! Käyttöä tälle tuleekin vasta toukokuun lopussa, mutta ainahan se tuo lisää kimallusta mun vaatekaappiin

Huomenna mulla on kauan odotettu herkkupäivä ja aion syödä kyllä äärettömän määrän laskiaspullia.. Olen siis muuttanut elämäntapani täysin kymmeneksi viikoksi, koska ruokavalioni oli tosi huonona ja halusin haastaa itseni että onko minusta tähän hommaan. Olen nyt viimeiset 7 viikkoa treenannut ja ollut ilman sokeria+vehnää (paitsi pari pullaa on maistunut heh). Sen kauheammin en ole jaksanut asiasta mainita  täällä, koska en halua tästä mitään treeniblogia. Voin kirjoitella sit tarkemmin kuhan tämä kymmenen viikkoa on ohitse! 

Nyt alan pikkuhiljaa pakkaamaan koiria autoon ja lähden viikonlopun viettoon! 



6 kommenttia:

  1. Moi! Sun blogi on tosi kiva, mutta häiritsee suuresti kirjoitusvirheet ja huono kielioppi. Esim. Etunimet kirjoitetaan isolla kirjaimella. Harri, ei harri.

    VastaaPoista
  2. Olen saanut tästä jo aikaisemminkin palautetta ja olen yrittänyt kirjoittaa jo paremmin, mutta en taida ikinä olla sellainen virheetön kirjoittaja niin sitten niitä kirjoitusvirheitä on vaan siedettävä :D

    VastaaPoista
  3. ihana mekko.voitko laittaa linkin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/nly-eve-1103/embellishment-maxi-dress-300878-54/ :)

      Poista
  4. Tee postaus sun vaatekaapista ja lempi vaatteista! :-) video tai kuvina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaatekaapista oonkin tehnyt jo aikaisemmin postauksen, mutta jossain vaiheessa voisin toteuttaa ainakin tuon lempi vaate postauksen :) Ja tietty uudesta vaatehuoneesta tulee sitten postaus kuhan saan sen vaan kesällä itselleni!

      Poista