2015/02/25

Burberry

Burberry-hullu ilmoittautuu täällä! Olen aina tykännyt kyseisestä kuosista ja merkistä ja sitä onkin löytynyt mm. hevosen loimessa ja huiveissa meillä. Nyt löysinkin viikonloppuna Pennille ihanan villapaidan Aesabrasta ja samalla innostuin käyttämään tuota Burberryn huivia. Nyt me voitais sit kulkea tuolla kylillä Burberry perheenä hevosen ja koiran kanssa hahah. 

Mulla on nyt hiihtoloma, joka kylläkin menee töissä. Viikonloppuna olisi ehkä tarkoitus suunnata puhelin kauppaan ja luopua mun ihka ekasta älypuhelimestani?! Mutta täytyy myöntää että tuo mun Iphone 4 vetelee kyllä viimesiään ja näyttökin on halki ja kaikki takkuilee. Iphonesta en kuitenkaan aio luopua, mutta nyt mietinkin ostaakko vitonen vai kutonen? Kertokaa mielipiteenne jos satutte omistamaan kyseisiä puhelimia! 

7 kommenttia:

  1. Oon ettiny tollasta huivia kauan, mutten oo löytänyt suomen puolelta mistään Burberryä. Aattelin kysyä mistä oot ostanut sen ja paljonko tuo suunnilleen maksoi? :)

    VastaaPoista
  2. Ota kuutonen, mutta älä plussana! Se plus on jo liian iso mutta pelkkä kutonen just soppeli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliks sulla jo kutonen? :o mää tässä just oon matkalla puhelin kaupoille nii pääsee vähä kattoo et jos se kutonen lähtis mukaa ;)

      Poista
    2. Mulla on vitonen vielä, mutta kutonen olis ostoslistalla ;)

      Poista
  3. Mistä oot löytäny hepalles burberry-kuosisen loimen? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisin joskus ostaa sen hööksiltä! Se on vaan sellanen ohut kuivatusloimi, wahlstenilla on myös ollut sellainen tallitoppana joskus :)

      Poista