2015/02/11

Instagram kuvia!

Pitkästä aikaa tännekin Instagramin puolelta kuvia! (voit seurata mua siellä @minnisdd) 
Mulla oli hetki sitten pieni Instagram-masennus, enkä meinannut saada sinne mitenkään uusia kivoja kuvia. Haluan aina että kuvat sopii toistensa kanssa yhteen ja ettei sinne tulis liikaa samanlaisia kuvia! 

1. Perus selfie 2. Maitorahkaa mukista ja samalla pieni hetki koneella. Mun arkielämää siis! 3. Vanhempi kuva mun vauvoista. 5. Itseruskettava kausi alkoi taas ja jotenkin tuntee taas itsensä normaalimmaksi kun on taas ruskea! Olin tosi kyllästynyt mun valkonaamaan jo :D 6. Vompsun kanssa yksi lauantai aamu lenkillä 

1. Aamut, milloin mihinkään ei ole kiire. Meikkaamista kaikessa rauhassa & Gossip girlin kolmos tuotantokausi. 2. Koristelin kynttilän Riviera Maisonin lahjanauhalla 3. Mä taas 4, Aamulenkin maisemat 5. Kohta 6  viikkoa eletty ilman herkkuja. Välipalat koostuukin nykyään maitorahkasta, marjoista ja pähkinöistä. Eväsrasiat pitää tietty olla söpöjä. 6. Versacen laukku joka koristaa mun vaatekaappia haha


2 kommenttia:

  1. Ihana blogi ja upeita kuvia! Sisustuskin on tosi inspiroiva! :)

    VastaaPoista