2019/11/12

PUHELINKUVIA & KUULUMISIA

Hei vain Blogger! Olen viime aikoina selkeästi unohtanut bloggaamisen olemassaolon ja ollut hiukan aktiivisempi tuolla Instagramin puolella. Muutenkin tuntuu että koko bloggaus on alkanut hiipumaan ja itsekin voin kyllä myöntää että kamera pölyttyy melko helposti tuonne kaapin perälle eikä kuvausinspistä ole näkynyt mailla eikä halmeilla. Mutta pommitetaan kuitenkin puhelimesta löytyneitä kuvia viime ajoilta ja kerron samalla hiukan kuulumisia!

1-6 Mun arki on lähinnä kulunut töissä johon olen kyllä keskittynyt aika sataprossasesti viime aikoina. Tykkään mun työstä kyllä todella paljon ja nyt olen myös alkanut tekemään uusia juttuja mikä on tosi kiva! Fiiatilla on tullut viiletettyä pitkin kaupunkia ja käyty katsomassa erilaisia asuntoja. Mun vapaa-aika on kulunut viime aikoina lähinnä vaan kotisohvalla katsoen Täykkäreitä. . Ainiin ja olen yrittänyt käydä salilla ja fiilistellä tulevaa joulua (jep metsästin joulukuusta oikein kunnolla mutta onneksi täydellinen yksilö löytyi joka tietysti tapittaa jo meidän olkkarin nurkassa!)
7-10 Alkusyksystä koin pientä kaamosmasennusta joka ei onneksi kestänyt kovinkaan kauaa. Arki tuntui liian tasaiselle pullalle joten siihen kaipasin jotain erilaista. Enhän mä nyt koskaan osaisi olla paikallaan tekemättä yhtään mitään mutta onneksi viime aikoina ei ole ollut tekemisen puutetta mutta arki ei myöskään ole ollut sellaista rasittavaa suorittamista! Muuten syksy ja toi ruska oli kyllä ihana.

Meillä on myös tänä syksynä ollut pieni projekti löytää uusi asunto. Nykyisessä asunnossa ei ole muuta vikaa kuin sijainti niin ollaan nyt hetken aikaa yritetty löytää kaupunkiasuntoa mutta pari hyvää vaihtoehtoa on mennyt nenän edestä.. Äitini on aika samassa tilanteessa talon etsinnän kanssa ja omien asuntonäyttöjen lisäksi lähdin myös äidin mukaan katsomaan yhtä taloehdokasta.
 11-14 Sit perusarjen ja töiden lisäksi olen nähnyt kavereita, käynyt ajamassa kartinkia ja pelannut yhden pakohuonepelin, syönyt liikaa noutoruokaa, vieraillut kotipaikkakunnalla, viettänyt päivän hierojalla/ripsihuollossa/parturissa, testaillut uusia rillejä (jep silmälasit lähti tilaukseen liiallisen koneella istuskelun takia), potenut edelleen matkakuumetta ja ihan vaan vältellyt sitä tylsän to-do listan tekemistä. Mut ihan kiva näin, ainakaan marraskuu ei ole tuntunut niin synkältä kun on tehnyt itselleen mieluisia juttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti