2011/12/20

2012

Joo mun piti eilen postata jotakin mutta emmää sit jaksanukkaan kun oli kaikenmaailman bisneksiä ja reissua jyväskylään! Jyväskylässä kävin vähän keskussairaalassa ultraääni osastolla (juuri siellä missä kaikki muut odottivat vuoroansa maha pystyssä) mutta mää menin sinne ihan maksan takia :-D Ja arvatkaa mitä! en oo enää invaliidi, mun maksa on taas ihan terve! jeeje. (Ja ne jotka nyt miettii et oonko ryypiskelly niin kovasti et se on menny hajalle, mut se siis meni tossa lokakuun lopussa vähän hajalle kun heppa potkas siihen ja sit mut kiidätettiin teho-osastolle ja huomattiin et maksassanihan on 8cm haava, sit sain viettää sairaalassa sen viikon ja olla 5viikkoo vielä sairaslomalla) 

Ihan kauheeta ku neljän päivän päästä on jo joulu! Oon kyllä ostanu kaikki joululahjat jo, mut kauheeta ku ei oo paljoakaa lunta ja kohta pitäis muka olla jo joulu. JA SE VASTA OUTOA ON ET HUOMENNA ON MUN SYNTTÄRIT! whaaaaaaaaaat? 


Mut eilen sain vihdoinkin mun nellyn paketin! Mun takkia ei vaan oo näkyny vieläkään vaikka tilasin sen 16pv sitten... Mut nellystä tuli nämä: 

Tottakai tarviin uuet bikinit teneriffalle ;-) 

Ja tämmösen pipon oon halunnu aina!

Ostin myös kodin ykkösestä eilen uuden lampun varjostimen johon vaan kaipaisin vielä jalkaa jostakin..

Ja niitä kommentteja saa laittaa+postaustoiveita joita voisin ajankuluks vaikka toteuttaa!

2 kommenttia:

  1. Olisi kiva, jos tekisit päivä kuvina, vaatekaapin sisältö ja tärkeimmät tavarat postaukset ja video olis kans kiva :)

    VastaaPoista
  2. joo voisin ainakin toteuttaa ton vaatekaapin sisällön, vaikka en mitään erityisesti lähe näyttää sieltä koska mulla on vaatteita aika paljon ja kaappikin on sen takia aika sekava ja täynnä :-D kiitti postausideoista :>!

    VastaaPoista