2011/12/25

8 things about me

1. kiittää haasteen antajaa - Kiitti tamppa, kai tää on tehtävä ;)
2. antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle - en jaksa
3. ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta - enkä
  4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään
 
 1. Mää oon 19vee ja valmistun reilu vuoden päästä parturi-kampaajaksi (hope so)mut sit suuntana olis sisustussuunittelija koulu ainaki näillä näkymin. Parturi koulua ennen oon myös ollu kahessa ammattikoulussa jotka oon lopettanu ::D 
 2. Oon seurustellu 3puol vuotta ja ollu kihloissa 2puol vuotta 
3. Haluun aina päästä shoppailemaan ja mulle tulee ehkä maailman mukavin olo kun saan vaan päästä ostelemaan uusia kivoja vaatteita tai sisustusjuttuja. Mut sit inhoon sitä jos on säästäny shoppausreissua varten hirveesti rahaa ja sit ei löydä yhtiskää mitää ja pitää ns. väkisin ostaa niin se ei oo kivaaaa
4. Haluaisin mennä BB:hen !! 
5. Inhoon kun oon niin valkonen, haluaisin olla kunnon ruskee ja haluaisin myös että mulla olis pitkät ja paksut hiukset :-)
6. Asun omassa kämpässä tääl saarijärvi sityssä 
7. en tykkää hernekeitosta enkä suolakurkku mömmöistä
8. Ja mulla on hulluja koiria 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti