2012/02/16

Rusketus

Teen nyt postauksen mun rusketus aineista kun mulla ei nyt muutakaan kuvamateriaalia oikee oo kun oon saanut nää viimeset kolme päivää olla kahella tallilla 8tuntia päivässä :-) Huomenna kuitenkin kouluun ja sen 
jälkeen kouvolaan päin! 

Mut niin oon tosi huono ruskettumaan, sen takia käytän kaikkea itseruskettavaa oikeastaan koko ajan. Naamaan mulla ei kuitenkaan tartu minkään näkönen rusketusaine eikä aurinkokaan niin oon ikuisesti naamasta se kalkkilaivan kapteeni :( 

St.tropezia oon käyttänyt vasta vähän aikaa, ekan purkin suutin oli rikki niin sain uuden putelin tilalle ja vanha pönttö toimiikin vaan että vaihtaa toisesta suuttimen. Mut tropezista tuli ehdottomasti lemppari, helppo levittää ja kuivaa melko nopeasti eikä tarvi laittaa niin useasti :-) Nivean sun touchia oon aikasemmin käyttänyt, geeli joka on helppo levittää ja levittyy helposti tasasesti, ainoo et kuivuu hitaasti ja lähtee aika nopeesti irtoomaan rumasti pois!
St. tropezin tilasin maahantuojalta ja sun touch ihan sokkarilta.

 Kuorintavoiteena on toiminut nyt tämän näköinen puteli.

Kosteusvoiteena käytän tätä, tuoksu on tosi kiva :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti