2012/02/12

Jyväskylä shopping

Paita: H&M ja sisterspoint
Housut: Gina
Vyö: Guess
Nyt on päästy taas kotiin! Tuparit meni tosi kivasti, ja eilen käytiin vähän keskustassa shoppaileekkin. Shoppailujen lisäks käytiin pyydystämässä mulle 150 henkaria mitkä multa puuttu, joten nyt (pitäis) olla kasassa kaikki 250 henkaria! Oon vähän aikasessa tän mun vaatehuone projektin kaa, kun mulla ei vieläkää oo mitään hajua minkäkokonen/missä/millanen mun tuleva vaatehuone tulee olemaan, mut sinne nyt on ainakin valmiina lipasto, peili ja henkarit.

 Mut tässä vähän jyväskylän ostoksia:

Kiva rento neule H&M (tää näkyy erittäin hyvin ku on niiiin mustaa)

 Paita JC

Kynsiglitteriä kinnuselta

Parturivälineitä kinnuselta

pinkki suoraväri myöskin kinnuselta


Beyondista olin ostamassa itelleni DCn ihania kenkiä, mutta kenkiä oli enää vaan yhdet ja nekin oli yhden koon liian pienet.sit ostin harrille DCn pipon (mikä mulla on kun tykkään ostaa harrille vaatteita, mut se ei ikinä osta mulle :-D?

Kävin myös laittamassa itelleni uuet rakennekynnet mut niistä teen postauksen erikseen! Nyt sitten loppuillan haluun löhötä sohvalla, kattoa tuhkimoa ja syyä makarooneja nami!


1 kommentti:

  1. innostuin lukemaan näitä sun vanhoja postauksia ja meillä on iha sama juttu! mäki ostan aina mun poikaystävälle kaikkia vaatteita yms. mutta se ei ikinä mulle :D

    VastaaPoista