2012/06/09

Päivän asu & ostoksia

Neule: h&m, Toppi: ellos, Shortsit: Zara, Vyö: Guess, Laukku: Guess, Kengät: Mango

Hei taas pitkästä aikaa ! Kirjottelu on jääny vähän vähille ku olin viimeset kolme päivää aina aamun koulussa ja sit menin siitä suoraan iltavuoroon töihin. Oon myöskin tullu vähän kipeeks mikä on aika harvinaista mulla mut kurkku on ollu kipee ja nenuli on ihan tukossa :( Tohon mun hiusten värjäykseen muuten, mulla on tällä hetkellä väri päässä ja voitte huokaista helpotuksesta että mulla on suklaanruskee väri vaikuttamassa eikä värinpoisto, haha :-D olitte aika yksmielisesti sitä mieltä et mulle ei tosiaankaan sovi blondit hiukset :-D

Kävin vähän aikaa sit jyväskylässä taas shoppailemassa kun kävin hakee serkulle pidennykset! Mukaan tarttu sit muutama ihan perustoppi ginasta ja micksistä. 

Samalla ku kävin pidennysostoksilla ostin hapetteita ja värejä ja sit kans uuen hoitoaineen pidennyksille :-) Silkysexyhairilla on pidennyksille omat hoitoaineet, shampoot ja hoitosuihkeet ja nyt otin sit ekaa kertaa kokeiluun hoitoaineen ja ostan kyllä loputkin tuotteet ! Nää on tosi hyviä hiuksille ja tuoksuu vielä tosi hyvälle :-) 

Serkulleni sit ostettiin viis punttia BLONGin sinettihiuksia

Sit ostin myös h&mästä mun juhlakuviin tulevat korut ! Maanantaina pääsee vihdoinkin alottaa mallikansion tekemisen jee :)

6 kommenttia:

  1. missä oot töissä?

    VastaaPoista
  2. Söpön väriset nuo shortsit! :) Oliko nuo pidennykset kalliit? Sillä vaan kyselen, kun olis hankinnassa uudet ja mahdollisimman edullisia etsiskelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olikohan noi 5 punttia jonkun 140euroa opiskelija alennuksen kaa :) tais olla joku 40e puntti niinku ei partureille !

      Poista