2012/06/17

pidennysten huolto

Viikonloppu meni taas kauheella vauhilla, vähän surkeissa merkeissä mut tänään kuitenkin sain vihdoin uudet hiukset päähän ! Harri repi eilen vanhat teipit pois mun päästä, värjäsin mun hiukset ja laitoin samalla sinettipidennyksiin pähkinän sävysen kevytvärin. Tossa olis sit kuvaa minkälainen hiirenhäntä mun päässä oikeesti on ja mulla oli jo tosi "alaston" olo ku mulla ei ollu tänää rakennekynsiä, hiustenpidennyksiä eikä ripsienpidennyksiäkään :D 

Nyt päässä on siis 60cm BLONG teippipidennykset ja sitten päällä vanhoja rapunzelin teippejä kans joista leikkasin huonot latvat pois. Blondit ja pähkinän sävyset raidat on BLONGin sinettipidennyksiä :-) 
Hiusten laitosta taas kiitos parturilleni Lauralle

9 kommenttia:

  1. Sulle sopii kyllä ihan hyvin lyhyempikin tukka! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii ne kaikki sanoo mut tuntuu sit että mitkää vaatteetkaa ei sovi :-D

      Poista
  2. Sopii hienosti lyhyet hiukset! Näytät aikuisemmalta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh god en haluu näyttää vielä vanhalta :D mut kiitti

      Poista
  3. Mun mielestä sopii tooooosi hyvin tollanen lyhyt sulle ! (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on vaa nii ohkaset hiukset et ne menee kivasti päätä myöten jos ei laita niitä mitenkää :-D

      Poista
  4. Mustakin noi lyhyet on tosi kivat! Vaikka on noi pidennyksilläkin aika ihanat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mää en vaan osaa elää enää lyhyillä hiuksilla ku on ollu pidennykset kohta sen viis vuotta :D

      Poista
  5. on noi lyhyetki nätit,mut pidennysten kans näytät enemmän itteltäs :) tää on vähä tyhmä kysymys,mut mul on ollu käytös vaa klipsit ja oon jo iha kyllästyny laittaa niit joka päiv ja mietin et jos hankkis teipit kans :p mut mul ei oo mitään käsityst et mist sais sellaset mis on hyvä hinta/laaatusuhde ja sit siit et kui paljo niit tarviis ostaa et tukka ei ois liia ohue tai paksu näköne,ku sul o tollaset just täydelliset,paitsi et ite en iha noi pitkii haluis vaan jokkut 40 cm riittäs mulle :p

    VastaaPoista