2012/06/12

Kuvaukset

Jee tänään on vapaapäivä vihdoinkin! Aamulla kyllä säntäsin jo tallille mut nyt löhöilen ainaski vähän aikaa kotona. Otettiin sunnuntai iltana mun töitten jälkeen ripsipidennykset pois ja nyt tosta kuvasta näkee aika hyvin et on kai mulla sittenkin ihan pitkät ripset :-D 

Eilen aamulla lähettiin Jyväskylään vähän IDhairiin taas tuhlaamaan omaisuus, nimittäin ostamaan uudet pidennykset mulle ja vähän muutakin sattu lähtee mukaan.

paljon teippiä (tällä kertaa supertapea kun protape ei pysy mitenkään mun hiuksissa) Sit kans teipinpoistoainetta, sinettejä mistä saan raitoja ja pähkinän väristä hiusväriä!

ja sit Blongin teippihiusta lähti myös mukaan :) 

Idhairissa myyään myös kevin murphyn color buggeja millä saa tummempaankin hiukseen tehtyä vaikka ns. liukuvärjäyksen et on pinkit latvat! aine vaan meinas aikalailla sotkea kaikki paikat kun sitä laitto :-D

micksistä lähti sit mukaan tollanen heräteostos paita joka oli kyllä vähän turha ostos kun siinä onkin typerät saumat eessä :-(

 Ninjasta kans hiuspanta

 Sitten suunnattiin studiolle kuvaa mun mallikansioon kuvia! Saatiin nyt otettua sit juhla, arki ja sellanen karkkikuva siihen ja tässä nyt olis jo ainakin yks kuva minkä sain:


5 kommenttia:

  1. Ootpa aika kalpean näköne tos mallikuvas mut kaunis! :) Laita ihmees lisää noita mallikuvia tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mää oon kivan valkonen ku ei oo yhtää rusketusta enkä saa käyttääkkää nyt mitää tököttejä ton tatuojnnin takia :-D Mut kiitos, laitan tietty lisää kuvia kuhan saan niitä ;>

      Poista
  2. wau!! oot niin kaunis! :)

    <3 J

    VastaaPoista