2013/01/11

Dancing Lord

Vihdoinkin on hetki aikaa istua konella ja kirjottaa tänne jotain! Mulla on ollut kauhee väsy aina illalla ku oon päässy kotiin, aamut on menny joko töissä tai koulussa josta oon menny suoraan tallille hoitaa hepat ja tekee pieniä remppahommia.. Mitään sen erikoisempaa mulla ei oo postailtavaa, laitan nyt pari kuvaa sannan ihanasta hepasta Lorista jolla ratsastelin viime viikonloppuna :-) Huomenna laitan sit taas ostoksista kuvia, nyt alkaa taas hetkeks olla shoppailukiintiö täynnä! (paitsi oon kyllä menossa keskiviikkona taas ikeaan...)

6 kommenttia:

  1. Tätä mä oon oottanu! Heppakuvia :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan talvisia heppakuvia! Mukava lueskella sun blogia kun täällä vilahtelee tuttuja keski-suomen maisemia ja sulla on aivan ihana tyyli! :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kun laitat tällästä kommenttia, kiva tietää et joku tykkää lueskella tätäkin blogia :)

      Poista
  3. onko mielestäsi 164 senttinen 44 kilonen liian laiha? puhun nyt siis itsestäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no oon ite sua 5cm pitempi enkä paina noin vähän niin musta oot laiha :( määkin kuitenkin oon kuulema muutaman kilon alipainonen ?

      Poista