2013/01/29

heppapostaus!

Jotkut toivoo et kirjottelisin blogin puolella kans vähän hepoista, nehän nyt kuitenkin on ihan jokapäiväinen asia mun elämässä. Ajattelin laittaa tähän postaukseen nyt muutamia juttuja mitä oon viimeaikoina hankkinut! Meillä on tallilla ollut varustehuone remppaa eli sielläkin näyttää tällä hetkellä erillaiselta kuin miltä se näytti tuossa tallipostauksessa jonka tein sillon syksyllä. 

Olin taas totaallisen kyllästyny mun entiseen estesatulaan niin päätin ostaa sit uuden satulan, on ainakin parempi istua ja paremmat polvituet :-) Satula merkiltään Pfiff Romano

lampaankarvaromaani tuurista

satulahuopa hööks

koulusatulaan vyö hööksiltä

talviratsastussaappaat hööksiltä ! tarkoitushan oli ostaa mountain horsen talviratsastussaappaat mut koot oli just loppu niin tilasin sit nää..

8 kommenttia:

  1. ihana huopa !! oliks noita erivärisinä, hienon ruunan imago kärsii jos isken sille pinkkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyy myös vaaleansinisenä ;-) mun ruuna on vaan homppeli niin se voi käyttää pinkkiä haha

      Poista
  2. Onks teijän pihalla heppoja? :)

    VastaaPoista
  3. sulla on tosi paljon kaikkea siistejä juttuja, anna vinkkejä miten saisin itse säästettyä kans rahaa kaikkeen tollaseen? :)

    VastaaPoista
  4. Laitan joka kuukaus rahaa säästöön, aina vähintään 20e mut jos tulee hyvin palkkaa niin enemmänkin :-) myyn kans vanhat varusteet pois mistä saa aina vähäsen!

    VastaaPoista
  5. Linkkiä noihin saappaisiin? :3

    VastaaPoista
  6. Hööksillä ei näy olevan mutta saiskohan jostain muualta...? Malli merkki jne. voisitko kertoo?

    VastaaPoista