2013/01/01

My shopping list 2013


Tänään mulla loppuikin yli kaks kuukautta kestänyt shoppailulakko. Lakon aikanahan en saanut ostaa mitään vaatteita tai muuta turhuuksia (tietty lahjoitukset sain ottaa vastaan ja harrin luvalla sain shoppailla pari vaatetta koko lakon aikana.) Välillä meinas tehdä tiukkaa ja voin sanoa ettei kannata olla shoppailulakossa! Jäin nimittäin paitsi aika monesta kivasta vaatteesta mitkä ärsyttää vieläkin kun en saanut niitä..
Toisaalta shoppailulakon aikana opin sen että en osta enää sellasia "ihan ookoo" vaatteita mitkä jääkin sit loppupeleissä roikkumaan kaapin pohjalle. Oon nyt sit miettinyt aina tarkkaan et haluanko vaatteen varmasti ja tuunko pitämään siitä :) Mut voin sanoo et mulle on jo kolme pakettia tulossa postista ja ootan jo innoissani shoppailemaan pääsyä!

Tässä sit vähän shoppailulistaa tälle vuodelle!
-Michael Korsin laukkua oon jo toivonut valmistujaislahjaks
  mut MK laukun lisäks oon miettinyt myös uutta guessin laukkua ja sit tarvisin myös "viikonloppu" laukun.
-Kaikenlaisia kenkiä; treenikengät, tuollaset UGGin uudet leopardit ois ihanat, saappaita, balleriinoja kesäks.
-Paljon koruja ! ja myöskin haluaisin guessin tai michael korsin rannekellon
- Kivoja mekkoja
- Löysiä neuleita+haluun ehdottomasti sellasen persikanvärisen neuleen!!
-Louis vuittonin huivi 
-Mustat bikinit

Tää lista olis aika loputon.... Mut huomenna lähden viettää tätä mun viikon mittaista joululomaa toiselle puolelle suomea, nimittäin Rovaniemelle ! 

1 kommentti:

  1. Toi guessin kello on kyllä ihana! <3 Mä ite tykkään paaaaljon enemmän noista nahkahihnasista kelloista mitä niistä metallisista :)

    VastaaPoista