2013/02/02

Something White

Mulla on ollu tosi rankka viikko et ei oo oikeen jaksanu kirjottaa tännekkään mitään.. Tällä viikolla on nyt ollu neljä päivää töitä ja kolme päivää koulua. Oon myös joutunu luopumaan yhestä mulle rakkaasta asiasta :/ eilen käytiin piristykseks kuitenkin koulun jälkeen jyväskylässä, lähin siis kuskaa melliä ja niksua sinne! En oo ees viime aikoina ostanu itelleni oikeestaan mitään vaatteita, vaan oon innostunut ostaa harrille uusia paitoja :-D nytkin sit mun piti ostaa vaan itelleni se hiusväri niin yllättäen löysinkin alesta kivan neuleen harrille.. 

Tuossa kans se ylläri murulle mikä löyty siitä Guessin paperikassista ;) Unohin jo melkein kokonaan et olinkin tilannut itellenikin h&m:stä valkosen paidan joka oottaakin jo postissa! jotenkin mulle on iskeny tällänen valkonen villitys kun mun pääkin on alkanu vaalenee :-D

Nyt sit ilta jatkuukin hiustenvärjäilyjen merkeissä, huomenna taas sit töihin ja maanantaina kouluun jeej

11 kommenttia:

  1. tuol pakis on varmaan sun työvälineet ? mistä se on ? :) ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on mun työkalulaukku mikä jää kyllä ihan liian pieneks :-D se on kinnusen tukkuliikkeestä!

      Poista
  2. mistä oot joutunu luopuun? :/

    VastaaPoista
  3. moi! oon lukenu sun blogia ja tää on mun yks lemppareista!:) oot tosi nätti ja ihania kuvia sun blogissa! hyvä sinä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana <3 kiva saada tälläsiä kommentteja, kiitos :-)

      Poista
  4. ihana tämä blogi (: mullakin on alkanu kauhea valkoinen vimma :p hiukset alkanu vaaleta päältä ja alta on mustat viel :p ja kaikkia sisustusjuttuja nii on valkoista tai beigeä :P valkoinen on niin kiva väri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiitti! valkonen on kyllä kiva, varmaan jotenkin innostuu ostelee kaikkee vaaleeta ku on tulossa kesä!

      Poista
  5. OI ihana tuo guesssin paita! Paljon maksoi :)?

    VastaaPoista