2013/02/13

Keskiviikon shoppailuu

Hellouu taas! Kivaa kun on kerrankin aikaa vaan kirjotella (no joo olis mulla siivottavaakin mut ei huvittais käyttää vapaapäivää siihen)  tänään kuitenkin tuli pyörittyä jopa vähän kylillä, käytiin halba-hallis syömässä ja ettii mullekki jotain vaatteita. ostettii sit tollaset pinkit housut mitkä käy lenkille, musta tuubitoppi, mustat kiilakorkosaappaat mitkä täytyy kyllä käyttää suutarilla ku yllättäen ne on liian leveet mulle pohkeesta.. 

Mimaxilta tuli myös tänään ripset <3

15 kommenttia:

  1. Ai onko nuo collegehousut halppiksesta :O Määki tahon!!!

    VastaaPoista
  2. Ihanat pökät :) Ja kiva toi tukka, ootko sävyttäny sitä ollenkaan? vai tekeeks toi valaistus siitä tollasen, kun muistaakseni se oli vähän liian oranssihtava noihin pidennyksiin :p mut tosi kiva, oon itekkin mittinyt jotain ton väristä tukkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo sävyttäny et vieläki oon oranssipää :) lauantaina vasta laitetaan omia hiuksia koulussa.. valotus jotenki hämää vaan :)

      Poista
  3. Kiva toi sun naaman ja selän väriero...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep kiva kun ei saa ite itseruskettavaa selkää nii oon ihan erivärinen :D:D

      Poista
  4. Voitko laittaa hei lähikuvaa ku noi ripset on sun silmisäs ? ku mietin et jos tilais itekki :p

    VastaaPoista
  5. Ainiin ja piti sanoo etten voi uskoo vielkään sua samaks ihmiseksi kun oot vaalentanu tukkas.. siis jotenkin epätodellista kun oon tottunut kattoon sua tummalla tukalla! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, aika moni sanonu samaa ettei meinaa tunnistaa ku on vaaleet hiukset! ;>

      Poista
  6. Jumpe mitkä pökät! 8) Ja hiukset <33!

    VastaaPoista