2013/02/17

nails, eyelashes, hair.....

Moimoii! Tulin just töistä ja ny olis tehty 3 sunnuntaita taas putkeen. Onneks ens viikonloppu on lähestulkoon vapaa ja hiihtolomalla mulla on vaan yks työpäivä wuhuu :-D Mut viikonloppu meni taas kauheella vauhilla, nukkumiseen meni varmaan taas suurinosa ajasta mut enivei. Eilen laiteltiin aspin jälkeen omia hiuksia koulsusa, laitettiin mulle vähän lisää raitaa. sit lähettiin harrin kaa käymään jyväskylässä syömässä ja hakee mulle kivat kengät <3 

Mulla on nyt joka päivä ollu käytössä uudet mimaxin ripset, nää on itteni mielestä parhaimmat irtoripset mitä mulla on ollu :) käytän näitä kicksin kirkkaan ripsiliiman kans ja voin sanoa että ripset pysy mulla eilenki vaikka nukuin ne päässä päiväunet!
 Torstaina kävin kans laittaa kynnet kuntoon mun serkun luona :) Laitettiin nyt lyhyemmät kynnet kun mulla on parin viikon päästä näytöt. Torstaina kans tein mimille vanhojen tansseihin kampauksen ja käytiin sit illalla kattoo niitäkin. Joo mutta nyt siivoilemaan!

7 kommenttia:

  1. Nätit kynnet! Jotenkin tykkäsin tästä postauksesta tosi paljon vaikka eikähän tää ees poikennu paljon sun normaaleista? :D Olis ollu kiva nähdä kuvia siitä kampauksesta minkä teit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiva tietää et tykkäsit ;>! voin laittaa kampauksesta vaikka kuvan ku laittelen taas instagrammi kuvia, siellä nimittäin löytyy kuva siitä toisesta kampauksesta mitä tein!

      Poista
  2. ootpa kaunis ja noi vaaleet hiukset on tosi kivat :-)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Nice hairs and photos . How long it took to get that color from dark ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. not so long, two weeks? :)

      Poista
    2. wow , not long. I'm going tomorrow to the hairdresser, I wonder as impact

      Poista