2013/02/24

weekend

Mulla alko perjantaina reilu viikon pitunen hiihtoloma, töitä on siis vasta ens viikon sunnuntaina jee! Ens viikolla on siis aikaa treenailla ja olla vaa kotona. Viikonloppu meni kivasti, jäin perjantaina koulun jälkeen Jyväskylään oottaa äitiä ja sit mentiin sokos hotelliin yöks. Käytiin taas kans ostaa mulle uuet kengät ja mentiin sit illalla syömään.

 Kuvasaldo on viikonlopulta aika vähäinen mut anyways :-D Lauantaina tultiin sit kotiin, meninkin suoraan valmennukseen vompsun kans ja sit vaan himmailtiin kotona ennen mun työpalaveria. Työpalaverista sit lähinkin baariin ja olin siellä pilkkuun asti (mitäihmettä??) 



6 kommenttia:

  1. Mikä kenkä kauppa toi on? :D

    VastaaPoista
  2. hei, voitko tehä tosta sun koulusta postauksen? Kuinka vaikee oli päästä parturikampaajaks ja miten paljon piti saada pisteitä ja missä opiskelet yms. Olisi ihana tietää ;). Onko pitkiä päiviä ja näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin mää varmaan yrittää tehä sellaisen joskus :D mut voin sanoo näin lyhyesti et en päässy mihinkään ammattikouluun ku mun k.a ei ollu tarpeeks. Hain sit tohon aikuispuolelle missä oli pääsykokeet eikä todistuksia katsottu. Tuonne oli 80 hakijaa ja 30 pääs. Meillä on monimuoto luokka et koulua on vaan 3päivää viikossa, aina puol 9-15 ja sit se kestää 2,5 vuotta ja meillä on näyttöviikko tässä lopussa sit missä näytetään kaikki osa-alueet :)

      Poista
  3. käytätpä paljon sanaa 'sit' :-D

    VastaaPoista