2014/01/30

8 Facts

8 FACTS ABOUT ME
 
1. Oon hirveen mukavuudenhalunen enkä tykkää ikinä kylmästä, odottelusta tai siitä että joku tekee kipeetä! Oon lähestulkoon aina tuli perseen alla  menossa joka paikkaan enkä oikeen osaa ottaa rauhassa. Oon kans kauhean järjestelmällinen enkä esim kestä jos meidän olkkarin tyynyt on huonosti..
 
2. Jotkut kuvittelee että oon aika pilalle hemmoteltu. Maksan kuitenkin aikalailla kaikki menoni itse. Kaikki asuntolainat, harrastukset, auton vakuutukset tms. Oon aika huono rahankäyttäjä ja se näkyykin sitten siinä että käytän enemmän rahaa tuohon shoppailuun kuin esimerkiksi ruokaostoksiin. Nyt kuitenkin mulle on tullut ihmeellinen kausi taas että mua ei kauheesti ees huvittais shoppailla mitään (eiköhän tuo sairaus lähde lähiaikoina pois kun tulis vaan jotain kivaa ostettavaa eteen!)
 
3. Oon aika laiska bilettäjä koska yleensä tuo lämmin sänky houkuttelis enemmän kuin baariin lähteminen minimekko ja korkkarit päällä! Muutenki oon tosi nirso noitten juomien päälle.
 
4. Haluun vanhana mummuna omistaa sellasen pinkin pienen mökin missä on lepardi sohvia
 
5. Mulla on hirveä ikävä dubaihin.. paitsi sitä ruokaa ei oo ikävä! Muutenkin haluaisin olla koko ajan menossa jonnekkin uuteen reissuun..
 
6. En oikeen ikinä tutustu ihmisiin hyvin jos en pysty puhumaan niitten kanssa avoimesti. En myöskään tykkää sellasista "ei saa mitään aikaiseksi" ihmisistä jotka ei puhu paljoa mitään ja palloilee vaan ympäriinsä kun eivät uskalla kysyä jotakin asiaa tms :D Sellasia en vaan kestä!!
 
7. Oon kauheen riippuvainen mun puhelimesta mut silti inhoon jos joku soittaa mulle kun inhoon sitä tärinä ääntä se on kauhea :D
 
8. Oon ihan seko unissani ja puhun sillon varmaan enemmän kuin päivällä hereillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti