2014/01/10

January

Mulla ei oikeestaan oo mitään asiaa mutta ajattelin silti vaan koittaa kirjottaa tänne jotakin! Mulla olis intoa kyllä kirjoittaa tänne jokapäiväisesti mutta mulla ei vaan raksuta mitä mää tänne laittaisin.. päivän asuja olis joo kiva kuvailla ja laittaa tai kaikkee muutaki mut ei ikinä oo mitää kivoja kuvia kun ei oo sitä kuvaajaakaan! ja jotenkin nyt ku tää talvi on ollu näi kökkö nii ei oo huvittanutkaan tehä oikeen mitään erikoista. Tääkin päivä on mennyt klo 07-16:30 tallilla ja sitten olinkin kaks tuntia kotona ja kävin vielä äsken tallilla! nää väliajat mitä oon ollut kotona nii oon kattonut sitten pretty little liarsia joten mun päivä onkin jo kohta puoliin siinä. Työputki mulla jatkuukin ens viikon perjantaille asti ja sitten lähdetäänkin tyttöjen kans Kuopioon.
Laittakaa nyt ihmeessä jotain postaustoiveita tänne niin voisin toteuttaa niitä ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti