2014/02/20

2002

Hellurei! Oon joka päivä miettiny et mitä mää tänne kirjoittaisin.. ei oo oikeen ollut mitään kirjoiteltavaa mutta nyt ajattelinkin tulla tänne kirjottelemaan ihan hyvinvointi asioista! (aika jännä aihe minulta joooo..) Oon silleensä tosi terve ollut, viimeksihän mulla on ollut kumettakin reilu kaks vuotta sitten mutta nyt sit tässä kun oon ollut enemmän vapaalla oon alkanut miettimään näitä "pikkuvikoja" mitä mulla on eli siis ikuinen väsymys ja hartiakipu. Vähän aikaa sitten vielä aloitin päiväni kahdella särkylääkkeellä että pystyin tekemään mitään kun pää ja hartiakipu oli niin kovat.
 
Ensimmäinen asia oli että hain muutaman purkin nappuloita mitä syön nyt päivittäin. rautatabletit anemian korjaamiseen, kalcipos+D vitamiini, C-vitamiini ja sitten vielä hiusten kasvuun auttavia tabuja! Toiseks sit pitikin laittaa ruokavalio uusiksi kun elin aika monet päivät pelkästään välipaloilla. Nyt olis tavoitteena syödä 5-6 krt päivässä ja vähintäänkin yhden lämpimän aterian. Aamulla vedän puuroa ja kokikset ja energiajuomat yritän vaihtaa veteen (tai ainakin yritän vähentää!)
 
Ikinä en oo ollu mikään fitness hullu ja joskus oonkin tehnyt liikuntapäiväkirjoja että mitä teen minäkin päivänä mutta huomasin että se ei oikein sovi mulle kun elämässä on muutenkin niin paljon tekemistä että tuntui etten vaan jaksa sitä että elämä on liian aikataulutettua ja että koko ajan pitäisi olla treenaamassa. Mulla kuitenkin on jo kaksi hevosta ja  kolme koiraa joittenka kanssa saan jo aika paljon liikuntaa viikossa. Käyn salilla sitten kun jaksan ja huvittaa! Salilla käyminenkin ennen on ollut aika turhaa kun oon kuitenkin syönyt aivan liian vähän, toisinsanoen oon vaan kuluttanut lihaksiani enemmän pois kun kasvattanut niitä.
 
Toivotaan että näillä jo lähtis voimaan paremmin ja jaksais juosta tuolla tuli perseen alla paremmin kun ei olis koko ajan väsymys päällä!
 


1 kommentti:

  1. Musta on kiva lukea näitä "terveyspostauksia", aina jostain saa jotain uusia vinkkejä! Ja tosi hyvän näkönen toi salaatti, pitääkin seuraavaks tehä tommosta :-)

    VastaaPoista