2014/02/04

Pitkästä aikaa väriä päähän!


En oo reilu puoleen vuoteen värjännyt hiuksia oikeestikkaan hiusvärillä, syy ehkä tulikin sieltä koulun penkiltä kun lähdettiin kokeilee jotain kummallista värisekoitusta mun päähän ja hiuksista tulikin vähän vihertävät XD Nyt sit olin kuitenkin kyllästyny jo tähän kellertävään blondiin ja päätin extemporena myös ostaa sieltä ihan kaupan hyllyltä hiusvärin mitä en olekkaan tehnyt varmaan viimeiseen kolmeen vuoteen. Tuo ylihalpa (3,90) hiusväri osoittautuikin hyväksi ostokseksi koska keltaisuus tosiaankin taittui pois ja sain todellakin harmahtavat hiukset mitä toivoinkin! Värissä tuntui vaan olevan vahva hapete, sen verran se otti silmiin että en nyt ainakaan kovin useasti viitsi värjäillä tällä hiuksia. Muutenhan olen taistellut tuota keltaisuutta vastaan vaan hopeashampoon, goldwellin sävytevaahtojen ja vaalennusaineen kanssa.
 
Tykkään muuten tosi paljon näistä vapaapäivistä mitä on tälläkin viikolla neljä! Ihanaa vaan saada olla kerrankin kotona ja hoitaa omia juttuja eikä tarvi miettiä töihin lähtemistä.. Toivotaan et se mun unelma-ammatti miljonääri vaimo toteutuis vielä joskus, voisin jopa tottua tähän kotona möllöttelyyn :D


4 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset! <3 Mistä ostit tuon värin? :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans pari kertaa värjänny tukkani tolla cameleo värillä, ja täytyy sanoa että oli toimiva hinnastaan huolimatta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo yllätyin kyllä kun yleensähän noi kaupan värit voi huijatakkin ja aika pahasti :D!

      Poista