2014/07/18

Iphone taas kotona!

Sain eilen mun puhelimen takasin!! Arvatkaa olinko iloinen kun tuntui että koko ajan puuttuu joku asia kun ei ole omaa ihanaa iphonea lähellä. Ja samalla voi kuitenkin kauhistella mihin tää maailma on mennyt, enää ei vaan voi elää ilman sitä älypuhelinta jos sen kerran sattuu omistamaan. Vein tosiaan mun puhelimen näytön korjaukseen kaks viikkoa sitten. Operaatio siis kestää maksimissaan 3h mutta mun puhelimeen menikin se kaks viikkoa.. Näyttö mikä oli tilattu mun puhelimeen oli rikki et puhelimen näyttöön tuli vaan iso musta pläntti. Ja uutta näyttöä joutui oottamaan puoltoista viikkoa.. 

Sain tietty varapuhelimen sieltä ja olin sillei et ei tässä mitään. Sit istuin sen kosketusnäytöllisen vanhan nokian kanssa autoon ja älysin vasta siinä vaiheessa,mulla ei oo kenenkään numeroita, mulla ei oo instagrammia, mulla ei ole whatsappia eikä mitään!! Sinnittelin kuitenkin päivän sen nokialaisen kanssa mutta en vaan oppinut käyttää sitä. Sit sainkin neronleimauksen ja laitoin sim kortin meidän tablettiin niin sain siitä mulle väliaikaisen puhelimen heh :D Ainoo ongelma ton tabletin kanssa oli se ettei hirveesti viittinyt vastailla yleisillä paikoilla kun puhe kuuluu kuitenki kaijuttimesta.. eikä tuota myöskään kauheasti kanneltu missään taskuissa. Kuitenkin nyt kun sain iphoneni takaisin pienien vastoinkäymisten jälkeen niin oon tosi iloinen kun näyttö on taas ehjänä!


4 kommenttia: