2014/08/05

Back to school

Heippa! Mää lähin tänään takas kouluun vuoden tauon jälkeen. Olo oli kyllä melko orpo kun kuitenkin koulukin on ihan eri paikkakunnalla kui edelliset eikä tiedä yhtäkään ihmistä! No mutta eiköhän tämä tästä ala sujumaan sitten, koulu ainaki vaikuttaa ihan kivalta kun päästään jo ilmeisesti ens viikolla tekee käytännön asioita. Koulua mulla kestikin vaan kahteentoista ja sen jälkeen lähinkin Lahti cityyn sompailee auton kans.. Voi herttileijaa voin vaan sanoa, ihan kauheeta tuo kaupungissa ajaminen!! Yritin navigoida eri paikkoihin, olin aika useasti väärällä kaistalla, eikä tietystikkään ollut ku lippuautomaatti paikkoja eikä yhtään kolikkoa mukana.. Kyllä vähän tuli ikävä sitä hiljaista Saarijärveä kun siellä ei ollut muita hidasteita kun hitaasti ajavat mummot heh :D 
Kävin hakemassa muutamat koulujutut paperikuusta, sitten hain meidän sängynpäätyyn viimeiset napit (saatiin se valmiiks ja siitä tuli superrr hyvä!!) sit vielä sompailin yhteen tarrapaikkaan teettämään tuohon Babsun ruokapönttöön tuon tarran :) 

4 kommenttia:

  1. Ihanat noi koirien ruokapöntöt! Maksaako paljon teettää tollasia tarroj? Ja Mahtaako niitä saada täältä Keski-Suomesta jostain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marssi vaan lähimpään tarraliikkeeseen, oon ite maksanut noista 5-10euroa ja itse oon valinnut fontit, koon ja värin :) esimerkiks oon käynyt saarijärvellä teettämässä Boostmarkilla (teippi ja opasteliike) ja tuon Babar tarran kävin teettämässä lahden mainospepessä.

      Poista
  2. Opiskeletko siis muotoilua/ arkkitehtuuria amkissa vai mikä koulutus se on? Sisustusala kiinnostaisi itseäkin!

    VastaaPoista