2014/08/09

Lauantai

Lähdettiin tänään hoitamaan mun Lahtimasennusta pois, oon ollut viime päivinä jotenkin tympääntynyt tähän tylsyyteen kun koulustakin on päästy jo 12 aikaan ja sen jälkeen oon käynyt tallilla ja sen jälkeen en ookkaan tehnyt yhtään mitään. Aikaa oon kuluttanut enimmäkseen nukkumalla päiväunia, muuta tekemistä en oikeestaan oo keksinytkään :D Nyt kun on ollut näin kuumat kelitkin niin koirien kanssa ei paljoo lenkkeillä...  No mutta asiaan eli tähän päivään! Vapaa viikonloppu siis meneillään ja lähdettiin Lahteen tekee muutamat ostokset ja sit lähettiin satamaan syömään jäätelöä ja kiertelemään. Mää niin tykkään tollasista satamista ja puistoista mitä mulla ei oo koskaan aikaisemmin ollutkaan! Voisin vaiks heti muuttaa lahen satamaan.. Sen jälkeen me sit lähettiin kattomaan elokuviin Naapurit leffa mikä oli hyvä kans :-) Elokuvan jälkeen ajeltiin takas orimattilaan ja sit tallille hoitaa heppanen. Nyt onkin mennyt ilta kämpän järjestelyssä ja kohta saan taas istahtaa vaan sohvalle. Kivaa viikonloppua kaikille<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti