2015/03/08

New facts about me


1. En ole täydellisyyden tavoittelija, vaikka haluaisinkin omistaa vähän sitä luonteenpiirrettä.
2. Olen kuitenkin itselleni tosi ankara ja pakotan itseäni suorittamaan kaikki mahdolliset to-do listat mitkä teen itselleni.
3. Mulla on varmaan joku keskittymishäiriö, enkä osaa keskittyä esimerkiks lukemiseen ollenkaan. En myöskään nään kovinkaan helposti jos teen jotain kirjoitusvirheitä tänne.
4. Oon varmaan 170cm pitkä ja olisin mieluusti 10cm lyhyempi. Inhottaa käyttää korkkareita kun on kirahvin kokonen muihin verrattuna..
5. Ootan jo innolla kesää niinkun kaikki muutkin, mut kaikista eniten ootan siinä et pääsen omaan kotiin taas asumaan!
6. Jos voittaisin lotossa, palkkaisin meille kokin,meikkaajan ja hovikuskin, mutta en siivoojaa. Haluaisin silti siivota ite kotona :-D
7. Oon tosi mukavuudenhaluinen, enkä koskaan jaksais rääkätä itseäni missään kuntosalilla tai olla nälissäni. Haluan myös aina parkkeerata autoni mahdollisimman lähelle kaupan ovea, ettei tarvisi kävellä liian pitkiä matkoja.... Welcome to fat life!
8. Inhoon ootella aina kaikkia ihmisiä! Sit yritän olla aina ite mahdollisimman ajoissa ja jos mun aikataulu viipyykin, niin tuntuu et on ihan kauheeta mennä johonkin paikkaan vähän myöhässä.
9. Oon kyllä ikuisesti niin maalta oleva ihminen, et en kestäis asua kovinkaan kauan kaupungissa. Kaikista eniten ärsyttää asua kerrostalossa ja liikennevalot. hyi
10. Tykkään tehdä kaikenlaisia listoja, kauppalistoja, pakkauslistoja, to-do listoja, ostoslistoja jne. Mut toisaalta mua sit ärsyttää, kun nää mun listat ei lopu ikinä ja mulla on aina esimerkiks jotain ostettavaa koska keksin koko ajan lisää mitä tarvitsen/haluan.
11. Mua ahistaa jo nyt, kun katon Gossip Girlin vitoskautta, et se loppuu kohta ja sit en enää tiiä mitä mä teen iltaisin!
12. Haluaisin osata olla parempi bilettäjä. Vaikka en haluukkaan lähtee kovinkaa usein juomaan mihinkää, nii olis silti kivaa et osaisin bilettää paremmin. Mut mua alkaa vaan yleensä aina väsyttää vaan ni paljon etten jaksa valvoo nii myöhää tai roikkua baarissa :-D
13. Mun tekis mieli kokeilla jotain äijämäisiä harrastuksia, kuten rallikuskeilua ja jotain ampumista. En kuitenkaa mihinkää metälle lähtis ikäpäivänä!
14. Musta tulee reilu vuoden päästä sisustusartesaani jeee!
15. Mua masentaa, kun ei olla pitkään aikaan reissattu, niinku yleensä. Saarijärvellä kun asuttiin niin se pikkukylä varmaan teki sen, että halus lähtee lomailee ja reissailee vähän useemmin. Nyt kun asuu kaupungissa nii tääl on ihan jumissa.. Okei voi johtua siitäki et mulla on vapaa viikonloppu ehkä kerran kahdessa kuukaudessa...

16. Inhoon kahvia,viiniä, kaljaa, useimpia siidereitä ja lonkeroita. Mut vanilja lattee voisin juoda aina nam!
17. Oon yli eläinrakas, jos joku pupunen jäis mun auton alle niin itkisin sitä varmaan seuraavan vuoden ajan..
18. Haluaisin käyttää joka päiväisesti korkkareita.
19. Tuntuu et en oo alunperin suomalainen, koska en osaa välillä puhua ollenkaa yhtään mitään. Unohtelen sanoja ja sanon ihan vääriä sanoja ja selitän jotain iha pöljää välillä :D
20. Tykkään kattoo kauhuelokuvia mut joskus saatan myös nukahtaa niiden aikana jos ne käy kovin tylsikisi
21. Haluun Ben&jerrys jääkaapin
22. Oon ratsastanut neljä vuotiaasta asti ja Vompsu on ollut mulla nyt 11-vuotta 
23. Pienenä varmaan mun suurin pelko oli se, et mulle kasvaa ykk
24. Oon muuttanut kotoa pois 17-vuotiaana ja nyt me ollaan asuttu kuudessa eri kämpässä.
25. En voi sietää jos telkkarista tulee Frasier, lemmen viemää, Emmerdale tai Teen mom.
26. Haluaisin tykätä skumpasta, mut se on vaan järjettömän pahaa!
27. Inhoon pissahätää, liian kuumaa ruokaa ja kylmyyttä ylikaiken.
28. Rusketus on ihanin asia, mikä on keksitty
29. Haluun kaikki nyt ja heti aina
30. Inhoon hidastelijoita joita pitää oottaa ja jotka aiheuttaa mulle hermo romahduksia :D

5 kommenttia:

  1. Ooks maistanu NVY-kuoharia? :) Se on hyvää!!

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa hyvin tutulta tuo kauhuelokuvan aikana torkahtaminen.. T. Kauhun vallassa vieressäsi katsonut kauhuelokuvaa ja höpöttänyt taukoamatta henkilölle joka tyytyväisenä nukkuu tyyliin elokuvan pelottavimmassa kohdassa. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha muistan kyllä et oon heränny aina sun säpsyilyyn ja kiljumiseen :D!

      Poista